brunettii

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Frida - 21 september 2010 21:57

Hejj!

Nu ska jag ta och gå och lägga mig för att sova.Är jättetrött idag och har varit det hela dagen. Orkade inte ens platta håret och sminka mig i morse, då är jag trött!

Det blir ingen vinnare i dagens blogg för ingen anmälde sig!

Puss och godnatt! <3

Av Frida - 21 september 2010 18:42

Hejj!

Efter konfan så hängde jag med Isabelle,Jenny och Nathalie på stan en stund. Kul!

När jag och Nathalie cyklade hem så pratade vi om gamla minnen, och eftersom att vi har varit kompisar sedan 2:an och bästisar var vi också i några år så har vi måååååååååååånga minnen tillsammans! Älskar't! :)


Haha, jao! Vad har jag mer att berätta.Inget tror jag, nu ska jag läsa bloggar!

PussN

Av Frida - 21 september 2010 14:26

Hejj!

Sitter i skolan och jag, Molly och Ludde håller på med våran plansh till NO:n. Alltså vi har slutat för ca 25 minuter sedan. Sedan ska jag, Molly och Hanna till konfan i stan som börjar kvart i fyra, men vi vill vara där halv för d fr vi fika och vi är hungriga.

Men ahja, nu ska jag väl fortsätta med NO-arbetet. Får se vad vi mer kan skriva om.

Hade bra!

Av Frida - 21 september 2010 07:00

Hej och godmorgon!

Tänkte dra igång en "dagens blogg" då jag inte kommer blogga på hela dagen typ!

Ni skriver ju bara ett enkelt "jag är med" i en kommentar i detta inlägg, busenkelt eller hur? Jag drar en vinnare när jag kommer hem i eftermiddag/kväll så man vet ju aldrig när jag drar en vinnare, så passa på!

Men ha en  bra dag!

Puss på er! (L)

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards