brunettii

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Frida - 16 september 2010 21:51

Hej!

Kom på att imorgon har vi en liten debatt om partierna i skolan, har även skolval!

Jag, Emma L och Victor är Folkpartiet så därför har vi bestämt att vi ska ha något blått på oss. Kan inte bestämma mig om jag ska ha mammas tunika och svarta leggins eller en blå t-shirt och jeans! Själv tycker jag att tunikan är lite för fin att ha i skolan ^^

Vill också ha jeans, så tror jag tar jeans och t-shirt! Men får se imorgon! :)

Ska snart gå och lägga mig, så tror att jag bloggar mer imorgon!

PussOchGodnattPåErAlla!

Av Frida - 16 september 2010 21:06

Iaf för denna kväll! Såg nyss klart på Idol, och självklart är det lika bra som vanligt! Nu sitter jag och äter macka (jag vet att det är onyttigt på kvällen) det är gott! :D

Men ahja, nu ska jag väl ta och hitta på nått!

PussPåErDå! ^^

TV

Av Frida - 16 september 2010 19:42

Hejhopp!

Emmi, Ben10 och Maciej (stavning) är här! Men eftersom att Benji hittar in till mitt rum så fick jag smyga in hit medans han inte såg mig, men det tar nog inte många minuter innan han fattar vart jag är när jag är borta! Men det gör inget! :)

Men ahja, bloggar mer senare för snart är det ju Idol!

PussN


Av Frida - 16 september 2010 16:36

Hejj!

Hur låter det med en tävling? Jo det låter väl bra va? :)

Den här gången så är det lottning! Den som vinner får en länkning till sin blogg i min meny som ska sitta där resten av året!! Låter väl bra va?


Regler:

-Ni anmäler er i detta inlägg

-Tävlingen avslutas på söndag (19/9) klockan 18.00, då drar jag en vinnare!


Ja, det var ju inte så många regler! ;)

Om ni vill ha extralotter kan ni göra detta:

1 extralott: Blogga om tävlingen på eran blogg och sedan länka till det inlägget i en kommentar till mig

2 extralotter:Bli medlem på bloggtrafik eller supergratis

3 extralotter: Gästblogga i min blogg!


Lätt som en plätt, eller vad säger ni?
Kom igen nu!

Puss!

Av Frida - 16 september 2010 15:33

Hejj!

Mår ni bra idag? Det gör i alla fall jag!

Slutade klockan tre idag, alltså 10 minuter tidigare än vad vi brukar på torsdagar!   

Idag hade vi orientering på idrotten, det var rätt kul faktiskt!

Det blev ärtsoppa till mat i skolan, och det var BLÄ! Men sicken tur att vi fick pannkakor till efterrätt! Det är MUMS!   


Aja, nu ska jag slappa lite framför datan!
PUSS

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards