brunettii

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Frida - 14 september 2010 22:00

Hejj!

Är trött, men stängde nyss av min musik! För att om jag lyssnar förlänge på musik på kvällen så blir jag pigg och kan inte sova sen! Konstigt va?

Åt även kvällsmat nyss, som bestod av 3 mackor! Haha :P


Men detta blir i alla fall det sista inlägget för idag tror jag! För jag ska nämligen sova snart!

Ahja, godnatt&puss på er i alla fall!

/Frida

Av Frida - 14 september 2010 21:03

Hej!

Det är ju ingen nyhet att jag HATAR rubriker ibland va? Hehe :P


Såg nyss Idol, det var bra idag med! Ja, vad har jag mer att säga? Inte mycket faktiskt! Haha! Imorgon är det inskrivning av konfirmation klockan 16.00, så jag kommer inte blogga förens jag kommer hem efter det tror jag för jag slutar 15.00 tror jag! :)


Ahja! Bloggar mer sen för nu blir det musik!

/Frida

Av Frida - 14 september 2010 19:56

Hejj!

Sitter här och är helt nyduschad! Det är skönt! Nu väntar Idol, fast det har ju inte börjat än men endå! :)


Bloggar mer sen!

/Frida

Av Frida - 14 september 2010 18:36

Hejj!

Ska läsa mitt nya nummer av FRIDA nu! Fick hem nummret på posten idag!

Lyssnar även på musik, just nu är det denna låt som spelas:



Den är bra! :)

Ha det bra sålänge!

Puss

Av Frida - 14 september 2010 17:32

Hejj!

Allt bra med er? Det är bra med mig idag i alla fall!

Efter skolan idag så åkte jag till stan för att byta en skinnjacka som var för liten så bytte upp den 1 strl! Sedan åkte jag till lassarettet för där skulle jag träffa arbetsterpeut + sjukgymnast! Sedan till stan igen, hittade 1 tubscarf, 1 armband och typ en "höstmössa" eller vad man ska säga! Nästan som en basker men ändå inte! Ni kan ju få se bild någon gång! :)

Kom hem för några minuter sedan och snart ska vi äta, som tur är för att jag börjar få magkatarr :/

Vad har ni gjort efter skolan idag? Hoppas att ni har haft det bra i alla fall!

Ojj, nu ska vi äta!

PUSS

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards