brunettii

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Frida - 9 september 2010 21:07

Hej!

Såg nyss Idol, det var bra...som vanligt! :D

Nån mer som såg och tyckte det var bra idag?


Detta blir nog det sista inlägget idag!

Så jag hoppas att ni har haft en bra dag och så hörs vi imorgon! :)

PUSSHEJJ

Av Frida - 9 september 2010 19:17

Hej!

Har suttit i köket och läst, och så har jag och farmor pratat! Har även förhört Anton på engelska! :)

Men Guuuuuuuuuuud! Måste ju in i duschen, för att vid 8 börjar ju Idol och så måste jag duscha ganska skapligt för att jag blir lite piggare av att duscha så jag måste ju duscha innan jag börjar att trötta ut mig! Haha :P
Ha det bäst så länge!

/Frida

Av Frida - 9 september 2010 17:01

Hej!

Nu ska jag läsa lite, läser en bok som, heter Blodssystrar just nu och den är ganska bra hittills! :)

Gillar ni att läsa? Vad läser ni just nu isåfall då? :P

PUSS

Av Frida - 9 september 2010 16:30

Hej!

Jag har ett problem! Jag ska jag konfirmeras detta år har jag bestämt, och jag har hela tiden varit säker på att jag ska skriva in mig i Charlottenborgskyrkan (en kyrka som jag bort ca 3 min ifrån med cykel!) men nu är det så att det är bara jag av mina kompisar som vill konfirmeras där! De andra ska konfirmeras i Motalakyrkan, och jag vill såååååååå gjärna gå i samma grupp som dom! Om jag väljer Charlottenborgskyrkan kommer det bara va jag från min skola (som jag vet om) och sedan andra från en annan skola!
Så jag behöver hjälp! Vilken ska jag välja? Motalakyrkan, som mina kompisar ska konfirmera sig i, eller Charlottenborgskyrkan, som jag bor 3 min ifrån med cykel? :)


/Frida

Av Frida - 9 september 2010 16:15

HEJ

Skulle vilja säga grattis till en söt bloggerska som fyller 15 år idag! Så grattis Madelenie! Hoppas du får en jättebra dag med god tårta och fina presenter och allt som hör till när man fyller år! :)


Hennes blogg kommer ni till genom att klicka HÄR
/Frida

Av Frida - 9 september 2010 15:45

Hejhopp!

Idag slutade jag klockan 10 över 3! Och nu sitter jag hos farmor och farfar, ska ju sova här tills på söndag!

Sorry för att jag inte bloggade innan jag gick och la mig, men jag skrev världens bästa inlägg typ och så låste sig datorn så jag skulle få starta om den och det orkade jag inte xD

Snart ska vi äta, och idag blir den pannkakor! Och farmor och farfar ska äta ärtsoppa också men jag gillar varken jag eller Anton! :)


Hörs senare!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards