brunettii

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Frida - 8 september 2010 20:54

Hej!

Är hemma nu,ska även packa snart också! Så detta får ju bli ett kort inlägg! :)

Just det! Har nog glömt att säga att jag och min lillebror ska sova hos farmor och farfar mellan torsdag och söndag! För mamma och pappa ska till Göteborg! :)

Så därför ska jag packa!

Men bloggar mer sen!

/Frida

Av Frida - 8 september 2010 16:58

Nu ska vi åka till Boxholm! Hörs sen!

PUSSHEJJ

Av Frida - 8 september 2010 15:36

Hejhopp!

Kom hem från skolan för en liten stund sedan! Kul var det idag med, men fick ont i fötterna på idrotten då jag,Dinos,Linnea S,Emma Å och Joel fick gå på promenad av olika anledningar! Själv så glömde jag faktiskt idrotts-kläderna bara för jag fick lite brottom i morse och halvvägs till skolan kom jag på att jag hade glömt dom! Typiskt!

På engelskan så hade vi läxförhör, hade ju 33 st glosor tills idag, och jag tror jag fick alla rätt! Om jag fick det så blir jag överlycklig eftersom att jag har lite tufft i engelskan och så var det ju så många! Tills nästnästa måndag så har vi 24 st glosor, anledningen till att vi inte har läxan tills på onsdag nästa vecka är för att vi har skoljogg då och om vi får dom tills måndag nästa vecka har vi för lite tid att lära oss dom tycker vissa! :)

Lite onödig fakta har ni fått, och mer kommer det! Vid 6-tiden sen så ska vi till Boxholm för att kursen fortsätter ju på gröna kortet men nu har vi praktiska övningar istället! :D


Hoppas att ni har haft en bra dag! Det har jag i alla fall haft, men nu måste jag plugga spanska tills imorgon! :D

/Frida


Skickar med en bild för det vart så mycket text!

På bilden ser ni våran katt Zeke<3

  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards