brunettii

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Frida - 7 september 2010 22:37

Hej!

Duschade för ett tag sedan, och nu lyssnar jag på musik! Ska snart sova! :)

Bloggar mer imorgon!

Ni får ha det så bra!

GodnattOchPuss

Av Frida - 7 september 2010 21:04

Hej!

Har sett klart på Idol nyss, det var bra! Imorgon är det igen, såklart att jag ska se! :)

Snart ska jag duscha! Bloggar mer efter det!

/Frida

Av Frida - 7 september 2010 19:58

Hej!

Kom nyss in från att ha varit ute och tagit kort, vart inte så många men men...

Får se om jag laddar upp dom här sen!

Men snart ska jag se på Idol! Ha det så bra! :)

/Frida

Av Frida - 7 september 2010 18:18

Hej! ^^

Har vart hos Emmi en liten stund! Kul! Och nyss skickade jag iväg ett sms till Nea för att se ifall hon vill hänga med ut och ta kort! :)
Hoppas hon vill!


Annars så går jag nog ut själv! Kanske...

Bloggar mer sen!

/Frida

Av Frida - 7 september 2010 16:30

Hej!

Tänkte ladda upp lite bilder till er! Känns som att det var ett tag sedan! :)


  



Haha, i söndags då jag hade ansiktsmask! Feint! :)


Mums!

     

Our guitar!...



Har lust att gå ut och fota lite idag, men vill inte gå ut själv och jag har inte någon att gå ut och ta kort med! Så får se hur det blir med den saken! :)


PUSSHEJJ

Av Frida - 7 september 2010 15:58

Nu är jag klar med pluggandet! Kan typ alla spanska-glosor nu! Alla engelska-glosor kan jag och så var svenskan lätt som en plätt! Kan ju inte bli bättre! :D


Nu får jag se vad jag hittar på!

Ha det bra!

Av Frida - 7 september 2010 15:39

Jag är med och tävlar om att bli dagens blogg hos Sara

/Frida!

Av Frida - 7 september 2010 14:35

Hej alla!

Kom hem för några minuter sedan! Min dag har varit bra! Hur har eran varit? Hoppas att eran har varit bra i alla fall!

Nu är jag ännu mer förkyld, för er som vill veta! Har börjat hosta och då och då har jag börjat känna lite i halsen! Så är nog påväg att få ont i halsen tyvärr :/


Måste plugga snart också! HAr ordkunskap i Svenskan till imorgon och engelskaglosor tills imorgon (men kan de flesta!) och spanska-glosor tills på torsdag! Så ordkunskapen och spanskan ska jag göra först eftersom att jag knappt kan några glosor i spanskan och sedan får jag väl ta itu med engelskan! :D


Ikväll blir det att se Idol! Kul! :D

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards