brunettii

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Frida - 6 september 2010 22:02

Hellue!

Ska snart sova, så ska alldeles strax göra mig iordning och sedan läsa lite kanske? :P
Eller, nej! Kom på att jag blir pigg av att läsa, haha kan ni fatta? Alla som jag känner blir trötta av att läsa, men jag blir pigg! Så inget läsande för mig idag! :P

Men detta är i alla fall den sista gången som ni hör ifrån mig idag!

PussOchKram!<3

Av Frida - 6 september 2010 21:00

Chacha!

Gjorde nyss min läxa tills imorgon, SET! Väldigt enkel! Och tvinga mig inte att förklara vad SET är! Haha :P
Innan det så såg jag ju på Bandslam, som ni vet! Lika bra som de andra gångerna! :D

Nu sitter jag och sjunger till låtarna som är med i filmen! I alla fall 2! :D


Vad gör ni just nu? Hoppas i alla fall att ni har haft en bra kväll hittills! Det har i alla fall jag!

Ciao!

Av Frida - 6 september 2010 18:43

Hej!

Dumma förkylning! Hatar att vara förkyld!

Har tråkigt i alla fall, så blir nog att kanske läsa! Eller ne, jag ska se Bandslam igen kom jag på! Haha, har typ blivit beroende av den filmen! :)

För när jag lyssnar på musik brukar jag lyssna på låtar därifrån! Haha :P
PUSSHEJJ

Av Frida - 6 september 2010 17:47

Hej alla glada (och de inte så glada!) :D

Sorry för att jag varken uppdaterade igårkväll eller tidigare idag! Igårkväll bloggade jag inte för att jag såg ju på film med mamma och hann inte blogga innnan jag skulle sova för klockan var halv tolv ^^

Och varför jag inte bloggat idag å är det för att jag slutade skolan klockan 3, stannade kvar med 2 klasskamrater i skolan för vi håller på med ett grupparbete och dom är i min grupp och vid kvart i fyra cyklade jag till biblioteket för att låna böcker! Nyss spelade jag gitarr också! Nu är jag i alla fall klar med mitt intro till en sång jag ska skriva! :D


Idag var det ju skolfoto, när jag tog på bara mig (efter att man tagit med hela klassen!) så tycker inte jag att jag blev bra men fotografen sa det och då protesterade jag och då fick Dinos och Simon kolla och dom tycker inte jag blev dålig på kortet! Och så behövde jag inte ta om nån gång så får väl va nöjd då! ^^


Aja, bloggar mer senare istället! För nu ska jag läsa bloggar! :D

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards