brunettii

Alla inlägg den 5 september 2010

MSN

Av Frida - 5 september 2010 20:22

Hejhej!

Sitter och lyssnar på musik och sjunger med i låtarna! Chattar även på MSN med folk också!:D

Förut hade jag ansiktsmask, ni får se bilder sen!:D


Var allt för mig! :D

  

Av Frida - 5 september 2010 17:53

Hejhopp!

Åt nyss middag, det blev makaroner och köttfärssås! Mumms fillibaba (det är så man säger va? :P).

Innan det så spelade jag lite gitarr, eller jag försökte lära mig lite akord och jag har faktiskt lärt mig 3 st! :O

De jag lärt  mig är G, D11 och Em! Har börjat "lirka" lite på ett intro till en låt med, ska ju börja skriva låtar har jag tänkt mig! :)

Ehum ja, vad har jag mer att säga? Hmm...

Nja, kommer inte på något mer så jag bloggar senare istället! :D

puss&kram

Av Frida - 5 september 2010 16:35

Hejhej!

Är hemma nu, vart en sväng förbi Ö&B också för pappa skulle dit och sedan Östenssons för att mamma skulle dit! Haha :P
Köpte i alla fall Marabou Choklad-kaka med Polka-smak som jag ska ha i kväll! Har inte smakat den än! :P


Imorgon är det ju skolfoto med, om jag glömt säga det! Hoppas på att det blir så pass varmt så jag kan ha shorts en sista gång för denna sommar! :)

PUSS

Av Frida - 5 september 2010 15:08

Hejhej!

Sitter hos farmor och farfar, har precis fikat! Gott var'e! :)

Förut såg jag på Bandslam, igen, alltså jag fattar inte att jag inte tröttnat på den än! :P

Aja, vad har ni gjort idag då?

Bloggar nog mer när jag kommer hem!

PUSS

Av Frida - 5 september 2010 10:52

Hejhopp!

Har haft vädligt tråkigt nu ett tag, så jag bestämde mig för att plugga engelskaglosor som vi har i läxa! Så nu kan jag typ alla! It's Good(Y)

Kan ju faktiskt skriva några här bara för att ni ska se vad vi har!

Straw,Cork Screw,Bottle-opener,Bottle,Kettle,Fork,Spoon,Knife,Frying Pan,Saucer,Ladle,Scales etc.

Det var bara några av dom, vi har 33 st och jag har nästan lärt mig alla och jag började plugga på dom lite igår :O

Så de flesta har jag lärt mig idag! :) (Y)


Aja, nu har jag babblat klart!

PUSSHEJ

Av Frida - 5 september 2010 08:41

Godmorgon!

Idag vaknade jag halv nio, så det är en väldigt trött Frida som bloggar nu!

Idag har jag inget inplanerat ännu, jag misstänker att det blir plugg, film och dator! :)

Vad ska ni hitta på idag? :D

PUSS

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards