brunettii

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Frida - 3 september 2010 23:45

Nu säger jag godnatt till er, hoppas att ni har haft en bra dag! Nu ska jag snart sova, men först blir det lite läsning i min nya FRIDA-tidning!:D

puss&godnatt!

/Frida

Av Frida - 3 september 2010 22:20

Hejhej :)

Nyss såg jag på Bandslam, det är en film! Den är verkligen jättebra! :D

Just nu sitter jag och snackar men folk på MSN! Kul! :)


Okej, hoppas att ni har haft en bra kväll och en bra fortsättning på kvällen! Bloggar mer senare, idag ahr jag inte vart på något bra blogghumör typ så ni får ursäkta de här'a tråkiga inläggen! :D


PUSS


Av Frida - 3 september 2010 19:21

 sandralidholm.blogg.se! Grattis Sandra! :)

Som pris får du en länk till din blogg i varje inlägg jag skriver fram tills fredag nästa vecka! :)

Grattis till alla andra finalister också btw! :D

Av Frida - 3 september 2010 19:17

Hejhej!

Förlåt för att jag inte bloggat idag, men har inte hunnit! När jag kom hem från skolan så var det bara att åka till Boxholm där det var golf-prov! Fick 46 rätt av 50 btw!:D

Sen på vägen hem handlade vi McDonalds och sedan efter maten gick jag ut i affären där jag mötte Jenny och mormor så jag pratade lite med dem och nu sitter jag här! Så ni fattar varför jag inte bloggar förrens nu va?:P


Min tävling är avslutad och jag presenterar vinnaren här sedan! :D

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards