brunettii

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Frida - 2 september 2010 22:01

Hejhej!

Sorry för dålig uppdatering, men när Ben10 är här så hinner man liksom inte! Som ni vet har jag och mamma varit barnvakt idag!

Är förkyld också, som tur är så är jag bara täppt och snorig...Ingen halsont här inte! :)


 Men nu blir det facebook och msn en liten stund! Sedan sova!

Ha det bra!

/Frida

Av Frida - 2 september 2010 16:06

Hejhej!

Är hemma från skolan nu, är så himla stolt! Har ju vart med på idrotten idag och jag sprang 400 meter på 2.19 minuter! Och hälften av rundan så var det motvind och har ju haft skitont i mina leder de senaste dagarna, men nu är det ju ganska bra igen!:D

Har ni haft en bra dag? Har haft en underbar dag kan jag säga! Vaknade pigg och glad idag! :)

Men  nu är jag och mamma Ben10-vakter så hörs senare!

/Frida


Av Frida - 2 september 2010 07:51

Hejhej!

Ni minns väl min tävling va? I måndags valde jag ju ut 10 finalister som NI skulle rösta på, alltså vilken som var eran favorit! Än sålänge är det bara 2 stycken som röstat, men tävlingen är inte slut än! Utan den avslutas klockan 18.00 ikvöll, alltså så får ni rösta på eran favorit/favoriter fram tills klockan 18.00 ikvöll! Hör ni det 18.00...Haha, skojja bara med det där "hör ni det 18.00" :)

Skulle uppskatta ifall ni hade lust att rösta!

Men ni får ha det så bra tlls jag bloggar mer efter skolan, för att jag ska snart cykla iväg!

/Frida

Av Frida - 2 september 2010 07:25

Godmorgon alla!

Idag så börjar skolan 20 i 9, gött! Slutar 10 över 3 också, inte så gött! Haha :P
Idag är det idrott också, och jag ska va med för mina leder är bättre idag och då passar man ju på ;)

Hoppas på att det blir friidrott idag med, var det igår och vart så himla ledsen för det var längdhopp och springning och jag gillar längdhopp mycket!

Aja, nu ska jag verkligen inte trötta ut er mer!

Vi hörs när jag kommer hem från skolan!

puss&kram

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards