brunettii

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Frida - 1 september 2010 21:29

Hej!

Nån mer än jag som såg på Fångarna På Fortet? Nån mer som tyckte det var spännande? Själv tyckte jag att det var rätt spännande, men enligt mig var det fel lag som vann!
Aja, bra var det i alla fall!

Sova snart? Jo fast först måste jag duscha!

Så ha det bra, bloggar mer imorgon!

/Frida

Av Frida - 1 september 2010 20:18

Hejhej :)

Är reklam på TV:n nu, tänkte passa på att skriva lite om min dag...Fast det finns typ inget att skriva...

Dehär lektionerna hade jag i skolan idag:
-NO
-Idrott

-Svenska

-Lunch

-Svenska

-Engelska


De var min skoldag! :)

När jag kom hem från skolan pratade mamma med Emmi i telefonen och när jag hade vart hemma typ 3 minuter så ville Emmi prata med mig och då frågade hon ifall jag hade lust att komma för hon skulle laga mat och äta och Ben10 skulle bara hänga på henne hela tiden! Så jag gick dit då'rå! Var där till strax efter 18.00 och när jag kom hem så pluggade jag Spanska-glosor och läste lite golfvett och golfregler...Har ju "golfprov" på fredag!

Vad har ni gjort idag? Har ni haft en bra dag? Jag har i alla fall haft en bra dag, men tyvärr så har jag fortfarande ont i mina leder av reumatismen..Kanske inte har nämt att sedan i fredags har jag haft extremt ont? Hmmm :P


Nu börjar det snart igen! :D

Ha det bra så hörs vi senare!

/Frida

Av Frida - 1 september 2010 19:58

Hejhej!

Dålig update idag, men deetta är 2:a gången jag sitter vid datorn idag!

Nu ska jag i alla fall kolla på finalen av Fångarna På Fortet, spännande!

Vi hörs i en reklampaus ;)

Av Frida - 1 september 2010 15:37

Hejhej :)

Slutade klockan 3 idag, ville säga att jag lever för nu måste jag gå för jag är hos Emmi och Ben10 blir lite smått arg ifall jag inte leker med honom :)

PussOchKram

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards