brunettii

Alla inlägg under augusti 2010

Av Frida - 20 augusti 2010 21:53

Hejj!

Är trött, så det blir att sova tidigt idag! Imorgon så blir det att åka till stan med Karro, som ni vet ;)

Hennes buss går halv tio annars hade hon fått tagit den som går 10 över 1 och då  hade det inte vart nån mening med att åka till stan, eftersom att stan stänger 3! :D
Aja bloggar mer sen!

PussN
/Frida

Av Frida - 20 augusti 2010 20:18

Hejhej!

Sitter här och bloggar med ett trasigt "e", haha svårt att förklara hur!

Menmen, shit just happens! Haha:P


Aja, sjöng precis lite. Ovanligt va? Haha :P

Sen när jag har fått mitt medlemsskap på videofy.me så kan jag spela in en video när jag sjunger och ladda upp här så får även ni höra hur dåligt jag sjunger ;)

Ciao!

/Frida

Av Frida - 20 augusti 2010 17:33


Nån mer än jag som älskar denna låten? Och Julia Sheer´s röst är ju bara för underbar! Nån som håller med? :)

Lyssnar på denna låt just nu! Om nån vill veta :P

/Frida

Av Frida - 20 augusti 2010 16:57

Hejhej!

Har precis ätit, det vart lasagne! Gottigt!   

Sitter och lyssnar på musik för tillfället, lyssnar på låten Matthew med Ashley Noot..Ashley Noot är faktikst bra, har aldrig hört henne förut men nu har jag det   

Nån mer som tycker hon är bra?   

Pussen

/Frida

Av Frida - 20 augusti 2010 15:58

Såg denna video på Fokis blogg! Säger bara WOW! Om ni kollar på videon så förstår ni varför ^^



Nån mer än jag som tycker det är väldigt...typ...facinerande(stavning)? =)

Väldigt fint också! :D

/Frida

Av Frida - 20 augusti 2010 15:47

Hejhej!

Är hos farmor och farfar nu   

Farfar håller på att laga mat, eller han börjar nu! Och farmor jobbar men slutar om 10 min   


Golfen gick bra, eller det var bara Anton och pappa som spelade och jag och mamma kollade på! Men orkar inte förklara varför   


Skolan gick bra, det enda vi gjorde var att lämna in hemtentan och utvärdera lite! Imorgon blir det stan med Karro och på söndag blir det att va med Isabelle! Måndag vet jag inte riktigt! Och på tisdag börjar skolan igen   

Längtar faktiskt till skolan, vill ni veta varför? Jo det är för att man gör mer på dagarna, man ligger inte och sover halva dagarna (som vissa gör), man träffar kompisarna varje dag (då man eller dom inte är sjuka vill säga!) och så får man in sina rutiner igen! Hehe, jag är nog ganska annorlunda! Men ni måste hålla med om det jag skrev!   


Ha det bäst!

/Frida

Av Frida - 20 augusti 2010 09:03

Godmorgon!

Idag gick jag upp 8, och om 25 min så ska jag gå iväg till skolan! Det blir bra! :D

Ska ju bara lämna in hemtentan tror jag! Iaf! Efter så ska vi åka och spela golf, så vi hörs när jag kommer tillbaka därifrån!

PussN
/Frida

Av Frida - 19 augusti 2010 22:57

så nu sover jag!

Godnatt!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards