brunettii

Alla inlägg under augusti 2010

Av Frida - 25 augusti 2010 15:35

Hejj!

Tänkte anordna en tävling igen! Denna gång är det Snyggaste Bloggen som tävlingen heter!

Och då gör ni såhär:

Ni anmäler er i detta inlägg i en kommentar! Ni skriver "Jag är med" och så MÅSTE ni ange bloggadress! :)

Den 30/8 är det sista anmälingnsdag! Ni får då anmäla er fram till klockan 18.00, 30/8! Sedan så ska jag välja ut 10 finalister och sen är det upp till de som läser min blogg att rösta på deras favorit! Den med flest röster vinner, har inte kommit på något pris till vinnaren än men jag kommer på något innan dess! :)


Så anmäl er NU! :)

Pussochkram

/Frida

Av Frida - 25 augusti 2010 14:22

Hejj!

Är hemma från skolan nu, det var kul idag med! PÅ slutet av dagen så blev det några sammarbetsövningar med 6B,7B,9B  själv går ja ju i 8B! Fast de som är i B-spåret var blandade och de i A-spåret var blandade! Fattar ni? :)
Krånglig förklaring kanske :/


Nu ligger jag och lyssnar på soundtracket till Camp Rock 2: The Final Jam, längtar tills det är premiär för den filmen på Disney Channel! Någon mer som gör det? =)


Sen vid 5-tiden ska jag och min familj va i Boxholm då det är 2:a lektionen i Grönt Kort-kursen!


Puss

/Frida

Av Frida - 25 augusti 2010 07:51

Hejhej på Fridas läsare,
Jag heter madeleine och vann gästbloggningen här hos frida som har en väldigt fin blogg, :)
Roligt var det, jag har inte vunnit så många tävlingar innan. 
Jag är en fjorton årig tjej, snart femton som älskar musik, att fota, skönhet och vara med vänner, och massa mer. 
Har haft massa bloggar, men då jag vann, som var ett tag sen hade jag en annan blogg, http://maaadeleiiineee.blogg.se,
Men jag lade ner den nyligen, av massa anledningar, så nu har jag en ny, haha. 
Så det mesta jag gör nu är väl att försöka fixa den nya bloggen, så att den blir lika fin, om inte finare än den förra.
Hoppas allt är bra med er, och om ni vill kan ni ju kika in på min blogg också, startade den för några timmar sedan, har inte hunnit fixat så mycket.
här är iallafall min blogg, http://livetenligtmadeleine.blogg.se
Ha det bäst & Tack för att jag vann, 

Av Frida - 25 augusti 2010 07:48

Godmorgon!

Ska strax iväg till skolan, vi börjar tydligen halv nio idag! För Kalle (en utav mina mentorer) hade skickat mejl igår till mamma och där stod det att vi började halv nio! Hoppas att han inte skrev fel, haha :P


Aja, bloggar mer när jag kommer hem sen!

Ha en bra dag!

Puss

/Frida

Av Frida - 24 augusti 2010 21:46

Hejhej :)

Såg typ nyss på Fågarna på Fortet, eller jag har ätit kvällsmat alldeles nyss så för ett tag sedan såg jag på Fångarna På Fortet! Haha :P
Tyckte faktiskt att Idol (laget) skulle vinna! Ni som såg på det, vilka tycker ni skulle vinna? =)


Imorgon börjar jag klockan halv nio, och slutar 2! Så himla gött! :D<3

Fast på torsdag börjar vi att följa det vanliga schemat, kan säga att jag faktiskt längtar! :)

Nu ska jag snart sova, så detta blir sista inlägget för dagen!

Så puss på er alla!

/Frida

Av Frida - 24 augusti 2010 16:11

Just det! Rubriken säger ju vad jag vill tala om! Eller? :)

Farmor och farfar skulle tydligen till min farbror i Göteborg i helgen, och undrade ifall jag ville hänga med! Så då blir det en tripp till Göteborg! Anledningen till varför dom ska dit är för att det var nått stort loppis eller nått på lördag som dom ville till! Anledningen till varför jag hänger med är för att jag vill träffa min farbror då och för att jag gillar Göteborg ;)

Men vill ju egentligen åka till Liseberg också, men det blir ju tyvärr en annan gång :(


Men det blir ju som en liten "semester" innan skolan börjar på allvar, för första veckan är ju oftast lite lugnare än de övriga veckorna/månaderna på läsåret! :)


Okej, mycket text blev det...Så nu ska jag läsa nån golfgrejj som jag måste kunna för jag tar ju grönt kort!

Puss på er!

/Frida

Av Frida - 24 augusti 2010 13:58

Hejhopp!

Haft en bra dag hittills? Själv har jag ju vart i skolan, som ni vet! Men det var kul i alla fall! :D

Det nya schemat är nog bättre än det vi hade i 7:an! I alla fall på fredagar då vi slutar 20 i 3, i sjuan slutade vi 20 över 3! Så det är ju bättre! :)


Nu är farmor och farfar här, vi ska tydligen fika!

Nu ska jag se vad jag ska hitta på, förutom att fika om en stund då! ;)

PussN
/Frida

Av Frida - 23 augusti 2010 22:24

Alltså, hur kunde sommaren gå så fort!? :O

Imorgon står i alla fall skola på schemat! Men det ska bli rätt kul ändå! :D

Nu ska jag i alla fall sova, så jag orkar upp imorgon! För jag vill verkligen inte försova mig igen! :)

Mamma kom nyss in för hon har vart ute med hunden och hon säger att det regnar, MASSOR! :'(


Aja, godnatt på er!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards