brunettii

Alla inlägg under augusti 2010

Av Frida - 28 augusti 2010 17:59

Hejhej!

Äntligen är jag klar med bloggen :)

Har bytt namn på kategorier, gjort ny header, ny bakrundsfärg och så har jag ändrat färg och typsnitt på text och lite småsmå ändringar! Vart helt nöjd med hela bloggen! :)


Nu ska jag läsa bloggar och lyssna på musik! Så ha det bra sålänge!

Pussen

Av Frida - 28 augusti 2010 15:24

HEJJ!
Funderar på att göra om bloggen, tex. ny header och bakrundsfärg! Ska nog göra det nu :P

Ni får ha det så bra så länge i alla fall! :)

Puss

Av Frida - 28 augusti 2010 14:43

Hejhej!

Var nyss eller typ nyss med mormor på Lidl och Östenssons, snart ska vi göra mat! Det blir pasta-ägg-&bacon, och det är en maträtt där man steker bacon och kokar pasta och sedan rör ihop det med lite kryddor och ägg i en stekpanna! Det är jättegott! :)


Idag är det exakt 2 månader kvar tills jag fyller 14 kom jag på förut!:)


Nu är det 5 stycken som tävlar i min tävling, men det behövs ju många fler! Så anmäl dig NU! :)

Har även kommit på ett pris till vinnaren av tävlingen, det blir att jag länkar till vinnarens blogg i varje inlägg i en hel vecka! Bra va? =)


puss&kram



Av Frida - 28 augusti 2010 12:08

Hejhej :)

Har precis sett klart Magi På Waverly Place:The Movie, den var bra! Har sett den 1 gång tidigare men mindes typ inget! :)

Mormor kommer snart och håller mig sällskap, hon skulle bara göra sig i ordning! Det blir kul, slipper ju va ensam denna dag då! Och så hoppas jag ju ofc att Anton och de andra i Göteborg har det bra! :)

Är glad att jag inte hängde med, skulle aldrig orkat! :P


Men nu ska jag nog läsa lite bloggar!

PussN
/Frida

Av Frida - 28 augusti 2010 10:33

Hejhej!

Idag så kom mamma in och väckte mig vid 20 i 9 och behövde hjälp!Hon  hade försovit sig och skulle åka iväg halv 10!

Men nog om det! Ska se på Magi På Waverly Place:The Movie! Den börjar på Disney Channel nu! :)


Nu får ni ha det så bra!

/Frida

Av Frida - 27 augusti 2010 23:12

Ska snart sova, är jättetrött! Nån mer?
Aja, puss&godnatt!

/Frida

Av Frida - 27 augusti 2010 21:56

HEJHEJ!

Mina pannkakor vart bra, men chokladsmaken vart inte så bra! Smakade inte så mycket choklad :/

Menmen! Det var ju första gången jag stekte pannkakor också, så är nöjd med dom i alla fall!(Y)

Bild på pannkakorna kommer sen! Jag lovar...

 

Nu då:

Lyssnar på musik, snart!

Slappar framför datorn! :)


Bloggar sen då!

PUSSHEJ!

Av Frida - 27 augusti 2010 20:06

Hejhej!
Åkte aldrig till Götet, hade så jävla ont i kroppen av min reumatism så jag skulle inte orkat:/

Är lite ledsen för det, men jag är hungrig för att har inte ätit någon riktigt måltid sedan skollunchen så jag ska göra chokladpannkakor nu!

Anledningen till att jag inte bloggat är att jag och mamma har vart lite i Vadstena, mamma skulle göra något där så hängde med sen så har vi vart hos min morfar för mamma städade bilen ;)

Hoppas att ni har haft en bra dag! För nu ska jag faktiskt göra de där pannkakorna, efter att jag hittat receptet ;)

Puss&Kram


Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards