brunettii

Alla inlägg under augusti 2010

Av Frida - 18 augusti 2010 22:26

Min och Karros konversasion (stavning? Hah:P) på MSN:


Karolin Rautio säger:

GÖRT !

Frida säger:


haha, HÅLLER PÅ!

Karolin Rautio säger:

!

Frida säger:


Karolin Rautio säger:


Frida säger:


hah

Nu är jag inte så sugen på't mer xD

Karolin Rautio säger:

haha nae man ska väl inte äta för mkt av det goda

Frida säger:



haha, nee! det är ju dumt Men nu kan jag inte sluta äta

Karro säger:


okej men lite ska man ju ha det är ju lillördag

Frida säger:

är det?

Karro säger:

jaa man brukar säga lillördag om önsdagar




Eller okej, lite av konversasionen iaf!:D

/Frida

Av Frida - 18 augusti 2010 21:47

Hejhej!

Kom nyss in efter att ha umgåtts med Sofie, tack för kvällen! Hade haft tråkigt ifall du inte kunde hänga med ut, men nu hade jag inte det! :D


Sitter nu och chattar med Karro, kanske kommer nån bild från kvällen sen! :D

PussN
/Frida

Av Frida - 18 augusti 2010 20:24

Förlåt för sämst uppdatering! Men jag har haft fullt upp :/

Kan skriva dagen i punkter, annars kommer det ta evigheters evigheter att skriva allt! Och läsa! :P


*Åka till Boxholm

*Åka till farmor och farfar

*Spela minigolf

*Fika med Emmi, Ben10 och M

*Följa med Emmi och Ben10 ut en sväng

*Äta middag


Och nu sitter jag här! :)

Sitter och chattar med Sofie på msn, och nu bestämde vi att vi skulle till slottet och ta lite kort och så! :D

Kul! :)


Bloggar väl mer sen då!

PussN
/Frida

Av Frida - 18 augusti 2010 16:12

Vinnaren av min tävling är bloggen http://www.maaadeleiiineee.blogg.se!

Grattis Madeline! Du får alltså gästblogga hos mig! Jag skriver även lite om detta i en kommentar hos dig! :D



Tycker ni att jag borde ha tävlingar oftare? Isåfall, kan ni ge förslag på vad det kan va för sorts tävlingar? så det inte blir samma hela tiden! :D  

/Frida

Av Frida - 18 augusti 2010 12:39

Hejj!

Har ni haft en bra dag hittills? Jag har haft en bra dag iaf! Det började med att jag vaknade 8, gjorde mig i ordning och sedan åkte vi till Boxholm...Våran kurs till grönt kort började ju idag! Vi skulle va där tio, och nyss kom vi till farmor och farfar! Ska äta typ lunch och fika, till lunch blir det mackor! Haha :P


Aja, bloggar väl mer senare!

PussN
/Frida

Av Frida - 17 augusti 2010 22:29

Har bloggat 8 gånger idag! Detta blir 9:e! Bra va? Haha :P

Aja, nu ska jag sova..Eftersom att jag ska upp tidigt imorgon!

Pussogodnatt!

/Frida

Av Frida - 17 augusti 2010 22:13

...om mig!

Ja, jag ska lägga upp en bild nu som jag har gjort 10 punkter på som ni inte visste om mig! Enjoy it!  



Haha, jaa! Allt stämmer!   

PussN
/Frida  

Av Frida - 17 augusti 2010 19:35

Hmmmmmm!!!

Imorgon så MÅSTE jag gå upp klockan 8!! Varför? Joo, för jag ska börja att ta grönt kort! Och vi ska va i boxholm kl nio tror jag! Så jobbigt! Men det ska bli kul på samma gång ändå!   


För er som inte vet så är grönt kort som "körkort", man måste ha grönt kort för att få spela långgolf! Hoppas ni fattar!   


Sedan så ska jag även va med min kompis Sofie, tror vi bestämde så iaf!   


Nån som fattat att   är min favorit-smiley? Haha   


Aja, bloggar mer senare! Då jag har något att blogga om!  

PussN
/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards