brunettii

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Frida - 31 augusti 2010 21:28

Hejhej!

Har sett på fångarna på fortet nyss och tyckte att det lageet som vann var otroligt duktiga! Satt här hemma och hejjade på dom, alltså det var ju ungdomar liksom och Benjamin som var yngst var bara 13 bast! Och de fick ju ihop en hel del pengar!

Nån mer som såg det? :)


Nu ska jag snart sova, eftersom att jag somnade vid 3 inatt tror jag för sist jag kollade på klockan var den strax efter 2! Har knappt sovit något de 2 senaste nätterna fast jag har varit  jättetrött!


PussPåEr!

Av Frida - 31 augusti 2010 19:58

Hejhej!

Var en sväng hos Emmi förut, men mormor vart barnvakt för att Emmi är på bilbingo med mamma :)

Men det gör inget! Nu ska jag se på fångarna på fortet i alla fall! :D

Puss

Av Frida - 31 augusti 2010 14:24

Hej på er alla!

Idag slutade jag klockan 14.00, gött! Ganska slapp dag idag, började med hemkunskap och när den var slut så var det lunch men behövde ju inte äta eftersom att vi gjorde ju det på hemkunskapen! Efter lunchen var det biologi, och sedan något som heter SET och efter SET var det kör/läsning! Slappt va? =)

På hemkunskapen så gjorde vi en tomat och lök-paj och egna baugetter. Vi var 4 stycken i ett kök och jag, Linnea S,Hanna och Mathida var i ett kök så jag och Linnea gjorde baugetterna och Hanna och Mathilda gjorde pajen! Det vart gott! Nästa gång ska vi göra soppa och pannkakor!

Hoppas ni har  haft en bra dag! Nu ska jag sluta blogga och blogga mer sen istället! ;)

PussN

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards