brunettii

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Frida - 30 augusti 2010 22:29

Hejj!

Nu är det en väldigt trött Frida som sitter här och bloggar, knappt så jag orkar att blogga t.om :/

Tror att jag somnade strax efter 4 inatt och sedan vaknade jag igen vid 6 meen somnade om och sedan gick jag upp kvart i sju.Sover väldigt lätt också och vid 6-tiden vaknade jag av att jag grät för jag hade så ont i mina leder :/

Intebraintebra...

Hoppas såklart på bättre och mer sömn denna natt!

Så nu gör jag mig iordning och sedan sover, så vi hörs mer imorgon när jag slutar skolan!

puss&godnatt


Av Frida - 30 augusti 2010 21:59

Hejhej!

Är jättetrött efter denna skoldag osv! Någon mer som är trött? :)

Har inget mer att säga, ska nog läsa lite bloggar nu!

Puss

Av Frida - 30 augusti 2010 21:35

Hej!

Jag har nu valt ut 10 finalister i min tävling!Jag LOVAR att det inte var lätt! Men 10 vart det! :)


Här länkar jag de 10 finalisterna och alla får rösta på sin favorit, dock får man inte rösta på sitt eget bidrag! Ni har tills den 5/9, alltså på söndag, att rösta! Vinnaren blir länkad i varje inlägg jag skriver i en veckas tid!

Här är de tio finalisterna:

1. sandralidholm.blogg.se

2. michaila.blogg.se

3. shikos.blogg.se

4. ellasliv.bloggplatsen.se

5. tanjaselma.blogg.se

6. livetenligtmadelenie.blogg.se

7. chikada.blogg.se

8. spoink.blogg.se

9. vilmanyqvist.bloggplatsen.se

10. idaelfs.blogg.se


Där har ni de tio finalisterna! Så rösta,rösta,rösta!!! :)

Ha det bäst!

Av Frida - 30 augusti 2010 16:54

Hejsan på er!

Idag så slutade jag klockan 3 men väntade på Isabelle som går i andra klassen som slutade klockan 20 över 3 och så skulle hon göra en sak i skolan också, så jag hade sällskap med henne, Jenny och Nathalie och jag kom hem vid 4-tiden! När jag kom hem så var det fullt hus här, för mamma gjorde sig iordning för hon åkte precis på möte, Emmi och Ben10 var här och även Therese och hennes dotter! Så ni kan ju fatta det va? Två barn på 2 och 1 år och sedan en mamma som gör sig iordning och vi bor i en 4:a (lägenhet) så det vart ganska mycket här...Haha :P

Snart ska jag göra läxan också och så måste ni observera att idag är det sista chansen att gå med i min tävling som avlsutas 18.00 IKVÄLL! Så glöm inte det nu!Känner också att deet kommer att bli jobbigt att välja ut 10 finalister som har den finaste bloggen, för det här himla många (nästan 20 st) som har anmält sig och alla har jättefina bloggar!


Nu ska jag göra läxan så ni får ha det så bra sålänge!

Puss

/Frida


Just det! Anledningen till att jag inte bloggade igår är ganska bra! Jag orkade inte, haha :P

Bra anledning va? =)

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards