brunettii

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Frida - 26 augusti 2010 22:16

Hejhej!

Ska sova nu, är jättetrött!Tyvärr :/

Förlåt för dålig uppdatering idag!

Men har ändå inget att göra, men bloggar mer imorgon nån gång!

Puss&Kram

Av Frida - 26 augusti 2010 21:45

Hejhej!

Nu på kvällen har jag och brorsan sett på lite TV, Disney Channel<3

Haha, men vi har iaf sett på först My Camp Rock 2  sedan Zack Och Codys Ljuva Havsliv eller vad det heter :P

Och sedan Hannah Montana och sen Magi På Waverly Place!


Duschade nyss också! Och rakade benen, om ni vill veta ;)

Skönt!

Nu sitter jag och lyssnar på Airliner med Julia Sheer Ft. Taylor Ward, blir fortfarande tårögd när jag lyssnar på den...Den är såååååååå bra!


Men nu ska jag sluta tråka ut er och fortsätta att läsa bloggar och lite sådär ;)

Puss&Kram


Av Frida - 26 augusti 2010 18:02

Hejhej!

Som ni ser på rubirken så packar jag, eller ska göra snart i alla fall...Har börjat lite! :P

Tänkte berätta lite om denna första "riktiga" skoldag! Idag var det ju alltså första skoldagen med lektioner, och vi har haft B-språk (spanska för mig), idrott,matte och Hemkunskap (för  några av oss). Så deet var en bra skoldag :)

Och så började vi 20 i 9 också, får ju inte glömma att berätta det ;)


Sitter och lyssnar på musik, ovanligt va? Haha :P
Just nu är det American Honey av Lady Antabellum som spelas! Den är bra!


Nu ska jag väl packa då!
PUSSHEJJ

 

Av Frida - 26 augusti 2010 16:16

Hejhej!

Förlåt att jag inte bloggat förrens nu! Fy skäms på dig Frida! Haha, men jag slutade 10 över 3 idag och sedan så kom jag hem vid typ halv fyra för jag träffade på Sara och hennes syster vid isstadion! Och för er som inte vet vem Sara är så är det en kompis som jag gick i samma klass med i 5:an och 6:an! :)

Nyss åt jag lite kalaspuffar med mjölk, för jag åt nästan inget i skolan!

Det var soppa och den var inte god och till soppan så får vi mjuka mackor så jag åt 1 mjuk macka och 1 knäckemacka! Sedan har dom börjat med att vi får efterätt, vi fick fil och flingor förut men nu kommer vi få efterätt istället! Mums! Idag var det rabarberpaj och vaniljsås! Gott! :)

Så det åt jag ju med! Men man står sig ju inte länge på det lilla ;)

Och nyss så fick jag gå ut till affären åt mamma, så egentligen så skulle detta inlägg kommit upp för ca 10 minuter sedan!

 

Men nu ska jag lyssna på musik och slappa framför datorn, sen äta middag och sedan packa för i helgen åker vi ju till Göteborg! :D

PussPåEr!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards