brunettii

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Frida - 23 augusti 2010 22:24

Alltså, hur kunde sommaren gå så fort!? :O

Imorgon står i alla fall skola på schemat! Men det ska bli rätt kul ändå! :D

Nu ska jag i alla fall sova, så jag orkar upp imorgon! För jag vill verkligen inte försova mig igen! :)

Mamma kom nyss in för hon har vart ute med hunden och hon säger att det regnar, MASSOR! :'(


Aja, godnatt på er!

/Frida

Av Frida - 23 augusti 2010 22:05

Hejhej!

Såg nyss på Fångarna På Fortet, det var kul! Eller bra är kanske det rätta ordet? Hmmm, får fundera på det :P

Någon mer som såg det? Jag ska se det imorgon med, då lagen heter Let´s Dance och Idol! Och det säger ju vilka som tävlar, haha :P


Men är i alla fall jättetrött, så jag tror jag snart ska sova! Ska ju möta Isabelle och Nathalie imorgon vid klockan halv 8! :)

Men nu ska jag läsa lite bloggar!

Pöss på er!

/Frida

Av Frida - 23 augusti 2010 20:19

Hejhej!

Nu är mamma och pappa på Östenssons, men när dom kommer tillbaka ska vi se på Fångarna På Fortet!

Hoppas att ni med får en bra måndagskväll! :D

Pöss

/Frida

Av Frida - 23 augusti 2010 18:00

Här kommer gårdagens outfit! :D


Klänning-?

Leggins-Gina Tricot (har haft dom sen femman!)  

Skor-Skopunkten (var längesedan dom fanns i butik!)

Skärp/Bälte-?


Så nu vet ni det! :D

/Frida

Av Frida - 23 augusti 2010 17:42

Här kommer några bilder från de 2 senaste dagarna! :D


Vi börjar med några bilder där jag agerar fotomodell ^^

    

Vart nöjd med denna:

 


Och så fortsätter vi med några andra! :)

Isabelle:

 


Bytte de här legginsen:


Mot denna tröja:


Det var alla bilder för denna gång! :D

/Frida           

<3

Av Frida - 23 augusti 2010 15:40

Ni vet videon som jag gjorde till Karro?, la upp den i 1 inlägg här igår!

Karro försökte kommentera det inlägget men det gick inte, så hon skrev kommentaren till mig på MSN och så här skrev hon:

Jag har bara haft en seg och tråkig måndag, men nu när jag såg videon så har du fan gjort min dag! Det finns ingen annan som dig! Det har inte vart en enda gång då vi inte har garvat så vi blivit andfådda efteråt! YOU.ARE.THE.BEST älskar dig Fridis!<3


Jag har fan den bästa kompisen man kan hitta! :D

Och nu sa hon att hon tackar för videon ocks¨å! :D

Det var bara det!

Pöss

/Frida

Av Frida - 23 augusti 2010 14:54

Hejj!

Jag hann i alla fall imorse, fast jag hade hoppats på att jag skulle hinna platta håret men eftersom att håret var blött från att jag duschat så kunde jag inte :(

Hann i alla fall blåsa håret lite, så det var inte jätteblött i alla fall!:D


Isabelle kom i alla fall hit strax innan 11, om ni vill veta!

Nu är jag trött efter en stressig "morgon" och en halv dag på stan, McDonalds och vid Charlottenborgsslottet ;)


Så nu ska jag nog lyssna på musik och slappa lite, ikväll blir det kanske ansiktsmask så man känner sig lite fräshare inför skolan imorgon! Det har i alla fall vart en bra sista sommarlovsdag hittils i alla fall, men imorgon börjar allvaret och man vet att sommarn är över :/


Puss på er i alla fall!

/Frida

Av Frida - 23 augusti 2010 10:42

Hejhopp!

Idag är det sista dagen på lovet, och den ska spenderas med Isabelle på stan! Ska möta henne vid ICA ,som ligger ca 1 halv minut bort med cykel för mig, klockan 11! Så jag har brottom nu!

Iaf! Är arg på mig själv! Jag ställde klockan på 8 och somnade om till 10.09 :@


Ha en bra dag i alla fall!

Puss

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards