brunettii

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Frida - 22 augusti 2010 22:17

Nu blir det film och sedan ska jag sova! :)
Blir nog att se Hannah Montana The Movie igen, den är så pass bra så den förkänar att ses på 2 dagar i rad ;)

Längtar tills imorgon med, då blir det ju stan med Isabelle!
Så godnatt och puss på er alla! :D

/Frida

Av Frida - 22 augusti 2010 21:58

Gjorde en film till Karro för några dagar sedan, och nu har jag äntligen fått mitt konto på videofy.me Thats good! (Y)

Så här får ni se videon:



Blir att se på film snart i alla fall!

PussN
/Frida

Av Frida - 22 augusti 2010 21:08

Hejhej!

Ville bara berätta om morgondagen! Imorgon så ska jag upp till stan med Isabelle, ska byta de där legginsena som jag pratade om igår mot en tröja I think! Sedan så köper jag kanske något nytt nagellack eller nått, vem vet? :P


Just nu sitter jag och lyssnar på musik, Matthew med Ashley Noot spelas just nu!

Ciao!

/Frida

Av Frida - 22 augusti 2010 19:46

Hejhej!

Jag och Isabelle har haft det superkul idag! Skrattat mycket, precis som "på gamla goa tider" haha :P

Orkar inte berättat vad vi gjort idag, vi har i alla fall tagit lite kort och jag har agerat fotomodell! Haha :P


Ja, det var bara det jag ville!
Pussen

/Frida

Av Frida - 22 augusti 2010 15:37

Hejhej!

Isabelle och jag har vart vid charlottenborgsslottet och tagit lite kort, och snart ska vi till McDonalds för att äta glass! Yummy! :D

Kanske kommer några bilder ikväll, men ni får ha en bra dag i alla fall!

PussN
/Frida

Av Frida - 22 augusti 2010 12:38

Hejhej :)

Isabelle är här just nu, vi har det kul! :D

Vi har precis spelat High School Musical DVD spel! Det var kul, speciellt charaderna! :D

Jag vann också, men Isabelle var dukitg med!

Vilket roligt inlägg detta blev va? Nae! :D

PussN
/Frida

,-

Av Frida - 22 augusti 2010 10:36

Hejhej!

Jag har tråkigt! Så, nu vet ni det! Plus att hela min familj sover fortfarande! Ännu tråkigare blir det då!

Haha, och jag har vart uppe sedan 8 :O

Aja, nu ska jag väl ta att fördriva lite tid genom att lyssna på lite musik! :D

PussN
/Frida

Av Frida - 22 augusti 2010 08:40

Godmorgon!

Blev inget  mer bloggande igår då! Men det gör inget för mig, för jag och Anton såg på Hannah Montana The Movie! När den var slut så gick vi och la oss, Anton på madrassen och jag i soffan :)

Sedan så somnade vi för mamma och Therese kom och väckte oss då när dom kom hem eller jag vaknade när dom gick innanför dörren, men klockan var i alla fall 5 över halv 4 då! Sen kom vi hem vid 20 i 4! Och då gick jag ofc och sov igen! Fick ju 100 kr, det var bra eftersom det enda jag gjorde var att se på film i Thereses lägenhet och så kollade jag till hennes dotter ett par gånger så att hon inte var vaken! Och så sov jag ju i hennes soffa också!

Fast hon sa såhär när jag fick pengarna: Antingen delar du och Anton på pengarna eller så säger du inget om dom till Anton!

Jag valdé att inte säga något, haha :P

Så om typ mormor läser detta (det kan inträffa) så får du INTE säga något till Anton!


Idag blir det i alla fall att va med Isabelle, hon kommer hit vid 12tiden idag! Kul ska det bli!:D

Oj vilket långt inlägg det blev nu,bloggar väl mer senare då!

PussN
/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards