brunettii

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Frida - 21 augusti 2010 22:04

Nu ska vi gå! Bloggar mer sen om Therese har en dator ;)

Annars bloggar jag mer imorgon!

I vilket fall som helst så får ni ha en trevlig kväll! :)

/Frida

Av Frida - 21 augusti 2010 21:59

Denna musikvideon tycker jag är så härlig!Bra låt med! Ta en titt på videon vettja! :)



Vad tycker ni? =)

/Frida

Av Frida - 21 augusti 2010 21:47

Hejhej!

Förut så skickade Therese (mammas kusin) ett sms till mig och frågade ifall jag ville tjäna 100 kr genom att sitta hos henne medans hon är ute på krogen, för att hon har ju en dotter på 2 år som sover och hon kan ju inte lämna henne själv ;)

Så jag, Anton och hunden ska dit sen och hon kommer hem framåt 3 inatt! Det blir bra, för vi ska ta med oss 1-2 filmer och se på och så kan 1 somna på soffan och så lägger dom fram 1 madrass så båda kan sova! :)

Blir perfekt! Men jag vet inte ifall Therese har dator, hoppas det! Annars bloggar jag en sista gång innan jag och Anton går hemifrån ;)


Det var bara det jag ville säga!

PussN
/Frida

Av Frida - 21 augusti 2010 19:38

Här kommer bilder på vad jag köpte idag! :D



T-shirt- Gina Tricot 99:-




Jeansleggins-Gina Tricot 99:-



Leggins-Gina Tricot 99:-



Sminkbortse-Lindex 29:-

Ögonskugga(svart)-Lindex 39.50:-


Så det var vad jag har köpt idag, men de blåa legginsena ska jag byta för att jag visste att jag redan hade sådana men när jag kom hem nämde mamma att jag använder ju inte dom jag har så mkt och det hade jag glömt :S

Så jag ska till stan på måndag igen! :D


Det var allt för mig, pussN
/Frida           

Av Frida - 21 augusti 2010 17:07

Hejhej!

Sorry att jag inte bloggade innan jag åkte iväg, men vid typ 11? så åkte jag till biblan och satte mig för att läsa och när jag kom dit kom jag på att jag hade glömt att blogga innan jag åkte så jag försökte få tag i en "datortid" på bilban men alla var fullbokade :(

Karro tog i alla fall 13.08 bussen så vi fick ju stressa lite iaf! Men det gör inget, vi hade kul hela tiden! :)

Efter stan så gick vi till McDonalds och då stt vi där till strax innan 5! Karro, jag tror allvarligt att efter dom  här gångerna på Donken så har vi nog bilvit igenkända av antingen dom som äter eller personalen hädanefter! Haha :P

För er som vill veta varför så är vi nog igenkända som "dom som skrattar i princip heeeeela tiden"! Haha!!


Bilder på det jag köpt kommer senare sen! :D

Hoppas att ni har haft en bra dag!

PussN
/Frida

Av Frida - 21 augusti 2010 09:59

Hejhej!

Karro missade tyvärr bussen, så är hemma fortfarande :/

Men antingen så får Karro skjuts lite senare sen eller så tar hon bussen som går 13.08, hoppas att hon får skjuts annars har vi bara 1 och 50 minuter på oss att gå på stan för det stänger 15.00 :/


Ska leta lite kläder och så på stan i alla fall!

Bloggar mer senare!

Caio!

/Frida

Av Frida - 21 augusti 2010 09:16

Hejhej!

Snart åker jag, ska bara ut i affären och ta ut pengar från mitt bankkonto först! Om ni vill veta ^^


Aja, ni får ha en fin dag så skriver jag mer när jag kommer hem!

PussN
/Frida


Bilden är tagen med min förra mobil, inte så bra men den duger att lägga upp här :P

Hade inte så många andra som ni inte sett, eller joo...Men har brottom nu, så jag tog första bästa! ^^

  

Av Frida - 21 augusti 2010 07:45

Godmorgon!

Vaknade klockan halv 8 idag då, är faktiskt inte så trött! Idag blir det ju stan med Karro! Längtar! :)

Ska cykla iväg halv tio, innan det är det mycket som ska göras! Vet inte ens vad jag ska ha för kläder på mig :S

Förlåt att jag inte bloggade igår förresten! Men jag var så trött, och jag gick och la mig halv tolv så då tänkte jag ju inte på att blogga förstås! Och om jag hade gjort det så hade jag inte satt på en dator bara för att blogga och klockan var halv tolv..Ni kanske förstår det? =)


Aja, nu ska jag sitta lite vid datorn och sedan så ska jag fixxa mig :)

PussN
/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards