brunettii

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Frida - 17 augusti 2010 22:29

Har bloggat 8 gånger idag! Detta blir 9:e! Bra va? Haha :P

Aja, nu ska jag sova..Eftersom att jag ska upp tidigt imorgon!

Pussogodnatt!

/Frida

Av Frida - 17 augusti 2010 22:13

...om mig!

Ja, jag ska lägga upp en bild nu som jag har gjort 10 punkter på som ni inte visste om mig! Enjoy it!  



Haha, jaa! Allt stämmer!   

PussN
/Frida  

Av Frida - 17 augusti 2010 19:35

Hmmmmmm!!!

Imorgon så MÅSTE jag gå upp klockan 8!! Varför? Joo, för jag ska börja att ta grönt kort! Och vi ska va i boxholm kl nio tror jag! Så jobbigt! Men det ska bli kul på samma gång ändå!   


För er som inte vet så är grönt kort som "körkort", man måste ha grönt kort för att få spela långgolf! Hoppas ni fattar!   


Sedan så ska jag även va med min kompis Sofie, tror vi bestämde så iaf!   


Nån som fattat att   är min favorit-smiley? Haha   


Aja, bloggar mer senare! Då jag har något att blogga om!  

PussN
/Frida

Av Frida - 17 augusti 2010 18:37

Hejhej!

Ville bara tacka mamma och pappa som kom hem med denna efter att ha vart och handlat:


Tack så mycket!     


Förövrigt: läste nyss ut nya nummret av FRIDA-tidningen! Bra var den 

Nu ska jag lyssna vidare på musiken som spelas i mina högtalare! Just nu: Seven Things av Miley Cyrus!  


Nu regnar det med  

Om ni inte ville veta det, fick ni veta det ändå! Haha   

Och nu är det Need You Now av Lady Antabellum som spelas!


Nej men nu ska jag sluta att pumpa er med denna onödiga fakta!

Glöm inte min tävling btw!

/Frida

Av Frida - 17 augusti 2010 16:46

Bäst elr? :D


  


/Frida

Av Frida - 17 augusti 2010 15:27

Hejhej!

Förut så var familjen i Vadstena och åt glass, gott var det! Kommer bilder på det lite längre ner!


Och nyss så kom jag och Anton hem från stan, har vart där med mormor...Hade tråkigt, haha :P


Här kommer bilder då:


Vadstena pic ;)


My icecream! :)


Här kommer en liten outfit bild!


Det är den tröjan som jag har under den tjocka tröjan som jag visade i en bild igår! Denna tröja är från Gina Tricot, kanske skrev det igår också(?) ;)


PussN
/Frida

Av Frida - 17 augusti 2010 11:52

För en stund sedan så kom mamma in med det nya FRIDA-nummret!Premenumererar ju på den tidningen så den kom med posten idag!


Nu har jag nått kul att göra sedan!  

Slänger in 2 st bilder också!


FRIDA nr 17!   


I detta nummer så var "presenten" en x-tra tidning om killar!  


Det var allt för mig!

PussN
/Frida  

Av Frida - 17 augusti 2010 11:39

Funderar på ifall jag ska se filmen Vampires Suck eller inte! Men jag tänker inte se den på bio iaf! Men här är trailern:



Vad tycker ni, ska jag se den eller inte? Har någon redan sett den? Är den bra? Snälla hjälp mig! :D

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards