brunettii

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Frida - 16 augusti 2010 23:15

Hejj!

Åt nyss kvällsmat! Och nu ska jag snart sova! Skönt det ska bli, eftersom att jag är väldigt trött!

Vill bara tacka Karro igen för denna underbart roliga och trevliga dag! Måste göras om kan jag lova! :)<3

Nu får ni sova så gott så hörs vi imorgon!:D

Pussgo'natt!

/Frida

Av Frida - 16 augusti 2010 22:52

Hejj!

Lyssnar på musik, just nu spelas The Climb av Miley Cyrus/Hannah Montana.

Om ni vill veta alltså? Haha:P

Sitter och chattar på msn förövrigt, och är allmänt trött! Okej, VÄLDIGT trött! Måste sova snart I Think!

Oj, nu byttes det låt! Till Hey Soul Sister av Train! Den är med bra! (Y)


Haha, känner att jag bloggar om väldigt intressanta saker just nu! Hah!

Ge gjärna tips om vad ni vill se mer av i bloggen, så ska jag försöka att fixa det!

Ni vet, er önskan är min lag! Eller nästan iaf! Hah:D


Aja, bloggar väl mer sen! När jag har nått intressant att blogga om! :D


Av Frida - 16 augusti 2010 21:58

Här kommer dagens outfit!

  


Tjocktröja-?

Leggins-Gina Tricot

T-shirt(syns ej så mkt!)-Gina Tricot

Palestinasjal-Ullared

Skor-Skopunkten

Klocka-(JETSET) Ur och Penn


/Frida

Av Frida - 16 augusti 2010 21:48

Jag har bestämt mig för att göra en tävling åt er! Ni ska kommentera att ni är med genom att skriva "Jag är med" ! Kom ihåg att skriva i ALLA fälten, inklusive e-post! För att den som vinner skickar jag ett email till, eller skriver en kommentar i dess blogg! :D

Varför ska ni delta? Jo, för den som vinner får skriva ett inlägg i min blogg! Kul va?=)

Så på onsdag så lägger jag allas (dom som kommenterat!) bloggadresser i en burk eller liknande och så drar jag en vinnare! Det är ju busenkelt!


För att få extra lotter:
1 extra lott: Skriv om denna tävling på din bilddagbok och så skriver ni i en kommentar vad ni heter där!

2 extra lotter: Skriv om tävlingen på eran blogg och länka till det inlägget i en kommentar!


PussN
/Frida

Av Frida - 16 augusti 2010 21:32

Här kommer några bilder från dagen då!

  


Sötnöten Karro! :)

  


Bilden vart jag ganska nöjd med faktiskt! :D

  



Vi såg några ankungar med deras mamma (jag vet att det heter änder! men jag säger ankor!)


Karro "snackar" med en anka!


Fotograf:Karolin!


Jag vart nöjd med detta kort! Hur kan man inte liksom? Haha:P

Fast jag ser ändå lite konstig ut :S

             

 

Bilden får avsluta!


Det var allt för mig för stunden!

Hope You Enjoy It! :)

/Frida    

Av Frida - 16 augusti 2010 20:35

Hej!

Kom hem för ett tag sedan, har vart på stan med Karro.Och så var vi på McDonalds en sväng också, eller okej nästan 3 timmar satt vi och snackade där xD

Det regnade då med, och det gör det fortfarande! Synd!


Aja, har inte så mycket mer att berätta egentligen! För nu ska jag läsa bloggar, logga in på fb och bdb och sedan lyssna på musik! :D

Kommer bilder från dagen sen!

PussN
/Frida


Fick denna bild av Karro, hon har gjort om den lite! :D

  


Tack Karro!

Fast jag ser helt miffad ut i fejjset! As Usual! xD

Av Frida - 16 augusti 2010 12:27

Hejj!

Var precis ute, försökte att hitta typ fotomotiv...Det gick inget bra :/

Ska iaf till stan snart typ, ska möta Karro där! Ska bli kul att träffa henne igen eftersom att det var ett tag sedan! Det var när vi sov på hennes altan, minns ni att jag bloggade om det? =)

Jag tror det var i Juli, men det ska iaf bli kul!


Vad ska ni göra idag?

Ha det bra så bloggar jag mer sen!

PussN
/Frida

Av Frida - 16 augusti 2010 10:18

Hej och godmorgon(?)

Vaknade klockan halv nio idag, men var så himla trött så jag satte på TV:n!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, får se helt enkelt!

PussN
/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards