brunettii

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Frida - 14 augusti 2010 23:44

Hejj!

Har precis sett klart på Knowing, men jag råder er som inte är så "modiga" som vågar se skräckfilm när det är mörkt ute  ni ska inte se denna när ni är ensamma hemma (det är jag och anton som är hemma själva!) för att den kan va läskig! Men jag lovar att den är bra, så se den tycker jag att ni ska göra! Men tror jag inte kommer kunna sova på ett tag i alla fall!

Hehe:P

Aja,bloggar väl mer senare I Guess!

/Frida

Av Frida - 14 augusti 2010 21:24

Hejj!

Nu ska jag se på film, det är nån film som heter Knowing jag ska se! Mamma och pappa såg den nån dag för inte så länge sedan, och mamma sa att jag skulle se den jag med! Så då gör jag väl det! ^^

Den är nästan 2 timmar lång tror jag, hur ska jag orka? Haha..


Bloggar väl mer sen när jag har sett klart på filmen! ;)

PussN
/Frida

Av Frida - 14 augusti 2010 21:08

Hejhej!

Kom nyss ut ur duschen, älskar när man känner sig såhär härligt fräsch!

Innan ´jag gick in i duschen så kollade jag ut genom mitt sovrumsfönster, och vad såg jag då? Jo då såg jag himmelen och den var sådär fint lila/orange så jag sprang ut och fick 2 bilder! Det var tur att jag såg det, för  nu är det borta!


Lägger in bilderna här så ni får njuta av dom också! :)


  




Snacka om att jag verkligen ÄLSKAR bilderna! Fast det var ju ofc finare i verkligheten, eftersom att på bild blir det mörkare men dom här var fina i alla fall! :)

PussN
/Frida  

Av Frida - 14 augusti 2010 20:27

Här kommer bilderna jag lovade er! :)


Love This One!<3

  


Kärlek på bilden!


Vart nöjd med denna med! :)



Som vanligt så får ni inte kopiera bilderna! Och så tog jag massor mer, men orkar inte ladda upp alla här! Skulle trötta ut er också! :P


Imorgon kommer det antagligen fler bilder, eftersom att då skulle jag och Sanna antagligen va! Kulkul! Har inte träffat min kära syssling på typ jättelänge! :/  


Just det! Nu när jag laddar upp bilder typ varje dag så kanske ni tror att detta är en fotoblogg, men det är det ej. Tycker bara att det är kul att ladda upp bilder så ni har något roligt att titta på! Inte bara läsa min tråkiga text hehe :P


Aja, ni får ha det så bra så bloggar jag mer om en stund! För nu ska jag nog läsa lite bloggar!

Eller duscha? Hmm, ja det får blir duschen först!   

/Frida

Av Frida - 14 augusti 2010 20:13

Hejjsan!

Kom  precis in, har ju vart ute och tagit kort! Idag bar det av till slussarna i Borenshult! Mys, fast tyvärr var det ingen som kunde hänga med! :/

Men det gör inget, satt på typ en liten brygga(?) i Borenshult och tog kort och funderade lite samtidigt! När man tar kort såhär så tycker jag att det skingrar tankarna ganska bra (när man tar kort själv alltså), för då tänker man mycket på vad man ska ta kort på och tänker därför bara på det! I alla fall så är det så för mig! :P


Aja, bilder kommer upp i ett annat inlägg om en stund!

PussN

/Frida

Av Frida - 14 augusti 2010 18:33

Hejj!

Vad gör ni en sånhär lördagskväll då det är soligt ute?=)

Jag ska inte göra nått speciellt i alla fall, tänkte gå ut och ta kort! Cyklar nog ner till slussarna för att ta kort där! Men ska se om det är nån som vill följa med, annars blir det bara jag och kameran! Och så min cykel med ofc!

Ni får i alla fall ha en fin och rolig lördagskväll så syns vi när jag kommer hem! Eller jag bloggar när jag kommer hem, så ni får ta och läsa då! ;)

PussN
/Frida 

Av Frida - 14 augusti 2010 13:10

   Yay! Äntligen är det sol ute, och varmt också! 24 grader ca! Skönt, kanske kan bättra på brännan lite på armar och ben.Ska nämligen ut och ta kort, antingen med Sanna eller mig själv! Ehm, så nu har tischan och shortsen åkt på! :D

Bloggar mer senare!

Pussen

/Frida


Denna outfit har åkt på!

Av Frida - 14 augusti 2010 11:56

Hejj bloggen!

Vaknade vid 10.35 idag typ, sov länge haha :P

Idag vet jag inte vad jag ska göra, får la se!

Nu ska jag sätta på musik, skulle bara visa att jag lever!
PussN
/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards