brunettii

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Frida - 13 augusti 2010 22:14

Tänker sova även att jag inte vill! Är så trött så jag nästan somnar, sittandes!! :O

Så jag bloggar mer imorgon! Go'natt sötnowsar!

/Frida

Av Frida - 13 augusti 2010 21:49

Hejj!

Sitter och tråkar här och nu! Börjar bli trött, men vill inte sova! Vad gör man då?Jo, om man heter Frida Mårdling så sjunger man med i låtar! Fast det gör jag ju även när jag är pigg, så det spelar ju ingen roll! :P

Just nu är det I Wish I Was A Punkrocker som spelas, covern av Tove Östman Styrke. Ni vet hon som kom 3:a i Idol förra året?=)


Hm, kände bara för att göra ett helt meningslöst inlägg.Och det vart det!

Skickar med en bild åt er!


Bild i repris, vart väldigt nöjd med den faktiskt!


PussN
/Frida

Av Frida - 13 augusti 2010 20:18

Hejhej!

Kom typ nyss hem, har vart ute och tagit kort idag med! Fast idag är det regningt, passade på att gå ut när det inte regnade så mycket! Tänkte ladda upp några bilder här så ni får se dom! :)


Var bara tvungen att ta ett kort på polisen! Har nämligen sett både ambulans,brandbil och polisen idag! :)

Amblansen hade även syrenerna och blåljusen på!


Tycker om denna bild! Mycket!

Fast vet inte varför egentligen!

 

Gillar denna med!

 

Samma skylt som jag tog kort på igår, bara från en annan vinkel!


Visst ser det ut som jag trampar på brunnen? Det gör jag inte, håller foten typ 1 dm ovanför! Tyckte det vart coolt! :)

Just det! Man ska ju INTE trampa på A-brunnar om man vill ha tur i kärlek! Är inte så vidskeplig av mig, men tror på det faktiskt!


Nu har ni ytterligare några bilder av att njuta av!

PussN
/Frida              

Av Frida - 13 augusti 2010 15:35

Hejhej!

Sitter vid datorn hos farmor och farfar, har ätit här nyss typ. Gottigt värre!

Innan det så var jag,mamma och Anton hos mammas kompis Jenny! Trevlans! :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik, ovanligt va? Lyssnar på Every Rose Has Its Thorn av Miley Cyrus (egentligen gjord av Poison!). Nu byts det till I'd Rather Be With You av Joshua Radin!

Haha,det har nog blivit någon sorts vana att skriva vad jag lyssnar på! Jobbigt! Men då vet ni i alla fall vad som spelas i mina högtalare! :)


PussN

/Frida

Av Frida - 13 augusti 2010 12:19

Hejj!

Kom hem från skolan för en stund sedan! Sista dagen i sommarskolan, eller nästa vecka har vi hemtenta som vi fick idag och den ska lämnas in nästa fredag!

Idag är det (som antagligen många vet) fredagen den 13e! Usch, jag brukar ha lite otur annars så vad kommer hända idag då? Vill inte ens veta! Men innan en kompis till mig sa att det var fredagen den 13e idag så visste jag inte om det! :P


/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards