brunettii

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Frida - 12 augusti 2010 22:33

Rubriken säger allt...Eller nästan i alla fall!

Är pisstrött rent ut sagt, och så ska jag äta innan jag ska sova! Så see ya tomorrow you know! ;)

Godnatt!

/Frida

Av Frida - 12 augusti 2010 22:07

Tänkte blogga lite om supergratis.se igen då!

Det är en sida där man samlar poäng till en premie, det gör man genom olika grejjor!

Ser ni widgeten i min meny? Det är bara 1 av alla bra sätt man kan samla poäng genom, och att just blogga är också det! Om man värvar vänner får man ofc poäng också! :)

Det låter väl underbart va? Så vad väntar ni på? Gå med ni också!

/Frida

Av Frida - 12 augusti 2010 21:35

Här kommer en dagens outfit bild! :)


Vart ganska nöjd med bilden faktiskt! :)


Tröja-Gina Tricot

Tishirt(syns ej!)-Gina Tricot

Leggins-Gina Tricot

Skor-skopunkten¨

Klocka-(JETSET) Ur Och Penn


/Frida  

Av Frida - 12 augusti 2010 21:28

Här kommer lite bilder som jag lovade er! :)


En liten typ höstbild!


 

En favorit!<3


Så, nu fick ni några bilder att njuta av! :)

/Frida        

Av Frida - 12 augusti 2010 21:10

Hello!

Sitter här framför datan nu, och lyssnar på nån skiva jag inte lyssnat på på jättelänge! Aja, har precis duschat och gjort mina frukostmackor! :)

Kom hem för en stund sedan också, har vart ute med cyklen och kameran en stund! Hade så himla tråkigt så jag gick ut för att leta fotomotiv, hittade några! Laddar upp lite bilder sen! :)


Aja, nu ska jag ladda upp lite bilder och så vidare :P

Funderar på att göra en ny header också!

PussN

/Frida

Av Frida - 12 augusti 2010 18:54

Hejj!

Har väldigt tråkigt! Nån som vill hänga ut på en liten promenad?=)

Aja, skriver väl om min dag för er!

Min dag började ju med skola, och när jag kom hem så var den en busig Benji som väntade på mig! Jag och mamma var ju barnvakter idag, och det var jag som var tvungen att leka tyckte Benji! Så här har det vart fart ända till klockan 5 ca!

Sen har jag typ bara läst, och så fick vi en liten läxa till imorgon så den har jag gjort med! Det var nog allt! :)

 

Men nu har jag tråkigt! Och läsa vill jag inte heller, eftersom att jag läst massor idag och det är på engelska så det blir lite jobbigt! :P


Bloggar mer senare!

PussN
/Frida

Av Frida - 12 augusti 2010 18:46

Hej!

Jag är med i en tävling hos en som heter Madeliene! Tävlingen går ut på att man ska samla lotter typ, och sedan så drar hon en vinnare på en lapp ur en skål eller liknande och vinnaren får gästblogga hos henne! Kul va? Gå med i tävlingen ni med vettja!

För att komma till inlägget, klicka här!


/Frida

Av Frida - 12 augusti 2010 14:21

Hejj!!

Sorry för att jag inte bloggat tidigare, har inte hunnit för jag o mamma är barnvakt till Benji. Annars då? Var ju i skolan då!

Ha det bäst!!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards