brunettii

Alla inlägg den 11 augusti 2010

!:)

Av Frida - 11 augusti 2010 22:36

Hej!

Har precis tagit fram kläder tills imorgon! + att snackar med Karro på MSN! =)
Men ska snart sova! Så detta blir det sista inlägget för dagen!

Godnatt!

/Frida

Av Frida - 11 augusti 2010 22:16

Tänkte tipsa lite då!

Vill tipsa om Julia Sheer! Hennes röst är woderful!

Sök på henne på youtube! Ni får massor av videor framför er då!

Här är ett klipp:



Det är ett till här:


/Frida

Av Frida - 11 augusti 2010 22:00

Här kommer 2 st outfit bilder! :)

Enjoy them!

 

Outfit från Benjis födelsedag! Nu får ni vrida era små huvuden! :)

 

Tröja-Gina Tricot

Leggins-Gina Tricot

Armband-FRIDA-tidningen!


Bild från igår!


Tröja-Gina Tricot

"Tjock"tröja-(PUMA) Inter Sport

Leggins-Gina Tricot

Skor-Skopunkten

Klocka-(JETSET) Ur Och Penn


Så nu har ni 2 bilder! :)
/Frida

Av Frida - 11 augusti 2010 21:49

Här kommer lite bilder från Benjis kalas! :)


Hjärta på bilden!<3

  

Emmis mobil tror jag!

    

 

Jag fick foten på tårtan!

Hela tårtan kommer på bilden nedanför!

 


Här kommer typ 2(?) bilder till!


Det var visst bara 1 bild till! XD

/Frida  

Av Frida - 11 augusti 2010 21:30

Haha, här får Justin Bieber en vattenflaska i huvudet!



Nu känns det som om jag har dålig humor, eftersom att jag skrattade till detta klipp! Menmen, hoppas på att jag inte är den enda! :)

PussN

/Frida

Av Frida - 11 augusti 2010 21:05

Hejhej!

Nu har jag precis gjort mackor som jag ska ha som frukost imorgon, jag gör i ordning dom och lägger in dom i plastfolie alltså!

Jag gör så så att jag slipper att göra frukost imorgon! Jag vet att jag är lite slö, men det tar faktiskt längre tid annars! ;)

Aja,såg nyss på Wipeout också.Det suger som vanligt, men eftersom att jag var för lat för att sätta på DVD:n och det inte fanns nått bättre att se på så fick det bli det!


Vill även passa på att skriva att det är en ny funktion på min blogg, frågerutan! Det är typ som bloggsvar, I think! Men den finns i alla fall i menyn nu! :)


Bloggar mer senare, för nu ska jag logga in på facebook, lägga in bilder från kameran, och läsa bloggar! :)

/Frida

Av Frida - 11 augusti 2010 12:05

Hejhopp!

Idag har jag lärt mig massor engelska! Kul är det också!

Ehm, vet inte vad jag ska hitta på nu dock.Får nog se vad det blir!

Aja,bloggar mer sen då!

PussN

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards