brunettii

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Frida - 9 augusti 2010 22:51

Hejj!

Kom precis hem från min moster, Emmi! Men jag är jättetrött efter denna dag, så jag tar och sover snart! Kollade på mina föräldrar och Benjis föräldrar när dom spelade nån slags frågesport på XBOX 360 och jag lade mig på golvet för att det vart så trångt i sofforna så som sagt så lade jag mig på golvet med Benjis sackosäck som huvudkudde! Och gissa vad som hände!? Jag somnade nästan, så trött är jag! :O


Aja, bloggar mer när jag kommer hem från skolan i morgon!

Godnatt alla!

/Frida

Av Frida - 9 augusti 2010 12:41

Ville bara visa er musikvideon till Eric Saades låt Break Of Dawn! Tycker själv att både låten och videon är bra! :)


Vad tycker ni om låten/videon? =)

/Frida

Av Frida - 9 augusti 2010 12:30

Tänkte svara på 2 kommentarer! Här kommer dom:


Kommentar 1:

Kommentar till Rain
tråkit för dig, med extraskola :/ men de är ju bra iaf :)

av KarolinRautio Igår kl 22:12
Svar 1:
Haha, aa men jag lär mig ju och jag valde det själv! + att jag precis kommit hem efter 1:a dagen, eller inte direkt precis menmen, och det var faktiskt lite kul! Älskar ju engelska så det gör inget att  det blir extraskola för mig! :)
2:a kommentaren:
Kommentar till Klarar jag detta?
aadu, de måste jag med göra :s vet inte hur mkt jag sitter vid datorn ;)
av KarolinRautio Igår kl 22:15
Svar 2:
Haha, okej.. Då är i väl 2 då som ska försöka sitta mindre vid datorn! :)
/Frida
Av Frida - 9 augusti 2010 12:16

Hejhej!

Nu är jag hemma igen efter ca 3 timmar i skolan, det var kul faktiskt! Engelska hela tiden ju, förutom på rasten! Men jag tycker att det var kul!


Hm, vad ska jag göra nu? Jo just det! Sedan vid 4 så ska jag,mamma,pappa och Anton till Emmi eftersom att min kusin fyller 1 år idag! Grattis Benji!  

Tänk att det redan var 1 helt år sedan Benji föddes, det är helt otroligt!!


Aja,bloggar mer senare!

PussN

/Frida


Justja! Nu när jag bara ska försöka att sitta vid datorn 2 timmar per dag och högst 1 timma åt gången så kommer inte bloggningen bli så bra heller! Men uppdaterar så ofta jag kan ändå!   

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards