brunettii

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Frida - 8 augusti 2010 21:51

Hellue :)

Har precis sett på New Moon, den är lika bra som vanligt!

Nu har jag inte nått att göra, men det blir nog att läsa bloggar och sitta vid facebook och MSN :)


Ciao!

/Frida

Av Frida - 8 augusti 2010 18:25

Skulle bara säga att jag som praktiskt taget bor framför datorn (ja det är sant!), tänkte att jag skulle ta och dra ner på det! För att när jag inte har nått att göra, ja vad gör jag då? Jo då sätter jag på datorn! Så tänkte att till och början med så ska jag försöka att bara sitta 2 timmar varje dag framför datorn, och då får jag bara sitta 1 timma som längst! Tror ni att jag klarar det? :)


Får se hur det går, men jag börjar imorgon för idag är det försent att börja! Haha :P

PussN

/Frida

Av Frida - 8 augusti 2010 17:50

Hejhopp!

Är hemma nu, har vart hos en kompis kul har det vart!

Vil bara säga att imorgon ska jag till skolan, ska nämligen ha typ extraskola i en vecka nu i engelska! -.-

Har det för att träna upp mina engelskakunskaper eller nått! Så jag bloggar efter 12 nån gång då jag kommer hem! Så ni vet!


Nu ska jag sjunga och logga in på facebook!

Ha det bäst!

/Frida

Av Frida - 8 augusti 2010 12:24

Nu är jag hemma efter att ha delat ut reklamen, det tog bara ca 45 minuter idag! Och det regnade inte i dag heller, det var skönt!


Nu ska jag snart hoppa in i duschen, vart väldigt varmt idag istället!


PussN

/Frida

Av Frida - 8 augusti 2010 09:47

Hej och godmorgon!

Eller det kanske inte är morgon fortfarande menmen :)


Ville bara visa att jag lever, så jag bloggar mer sen!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards