brunettii

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Frida - 6 augusti 2010 23:53

Haha, rubriktoeka? Ohyes!

Ska läsa lite om en stund tror jag, och sedan ska jag sova.Igår släckte jag senare än vad jag trodde jag skulle göra kunde nämligen inte slita mig från boken! Menmen, idag ska jag inte släcka lika sent tror jag! :)


Aja, bloggar mer imorgon mina sötnosar!

Godnatt!

/Frida

Av Frida - 6 augusti 2010 22:14

Hejj!

Har sett klart New Moon nu, eller vart klar för en stund sedan :)
Fast har ju sett den 2 ggr förut, nu ska jag hjälpa mamma med en sak!

/Frida

Av Frida - 6 augusti 2010 18:23

Hej!

Kom hem för en stund sedan, har haft det trevligt! =)

Nu ska jag i alla fall se på New Moon, den kom med posten idag.Fick den för att jag började premenumerera(stavning) på tidningen FRIDA och då fick man New Moon som premie =)
Så nu ska jag se den, fast har ju sett den redan men ändå!

/Frida

Av Frida - 6 augusti 2010 14:34

Hej!

Skulle bara skriva att snart bär det av till stan, jag och min moster Jenny cyklar iväg till stan! Ska köpa pennskrin till skolan, eftersom att alla mina andra är för stora och det jag hade i sjuan var jag så dum och skrev en massa saker på som tex Frida 7b! Fattar ej varför menmen :/

Och så ska jag lämna tillbaka 2 böcker till biblan med!


Det kommer i alla fall in en dagens outfit bild sen!

Ha det bra i alla fall så hörs vi sen!

/Frida

Av Frida - 6 augusti 2010 09:07

Hej och godmorgon!

Hoppas att alla har sovit gott! Idag vaknade jag i alla fall när klockan ringde och somnade inte om! *stolt*!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, får se! :)


Pussen

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards