brunettii

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Frida - 4 augusti 2010 23:11

Hejhej!

Satt och läste typ nyss! Och så tänkte jag att jag började bli trött så skulle kolla vad klockan var jag tänkte även att klockan måste va minst 12! Så jag kollade på klockan och den var 11! Så då piggnade jag till lite, haha! :)

Aja, ska väl logga in på msn och facebook och sen får jag se vad jag gör!

Bloggar mer imorgon ialla fall!

Pussen!

/Frida

Av Frida - 4 augusti 2010 21:59

Hejj!

Sitter och kolla på Two And A Half Men! Det är bra! Nån mer som tycker det? :)

Aja,var väl bara att jag ville skriva lite för nu orkar jag ej mer så bloggar nog mer sen!

Pussen!

/Frida

Av Frida - 4 augusti 2010 19:53

Imorgon är det dags för en frågestund igen tycker jag! Ett tag sedan sist är det nu! Så imorgon mellan 10.00 och 14.00 är det att ställa så många frågor ni bara kan som gäller! :)

När ni ställer frågorna så ska ni kommentera i detta inlägg! Så jag vet liksom! :)


Förut var det Emmi som kom btw! Det var kul, men mindre kul att hon börjar bli sjuk igen! Krya Emmi! (L)

Aja, hon sa såhär när hon kom:

"kom nu, vi ska till affären" jag: "men jag var ju där nyss" Emmi: "jag bryr mig inte, du ska hänga med i alla fall :) " Så jag fick så vackert hänga med! :)


Nu fick ni veta det med! ;)

Alltid bra med lite extra information!


/Frida

Av Frida - 4 augusti 2010 19:18

Hejhej! Nu är det dags för mig igen att blogga om gratisbio.se tyckte jag!

På den sidan så samlar man poäng till tex. biobiljetter. Man samlar poäng genom att värva kompisar,spela spel eller besöka hemsidor med mera!

Här kommer lite på vad man kan lösa in poängen till:

1 Biobiljett=400 poäng

1 Menybiljett=200 poäng

Presentkort på Nelly.com- 100 kr=400 poäng

                                       300 kr=1000 poäng

                                       500 kr=1500 poäng

Tidningsprenumeration-180 kr=800 poäng

                                    280 kr=1200 poäng

                                    380 kr=1600 poäng



Och självklart kan man välja bland fler saker att växla in sina poäng mot!

Klicka här för att komma direkt dit man blir medlem + att man får mer poäng än vanligt!


Ni som redan är medlemmar, vad tycker ni om sidan?

Själv hade jag sett ett antal par stycken som bloggade om sidan och för ett litet tag sedan såg jag en till blogg som bloggade om den och tänkte "Äh varför inte bli medlem? Alla andra som jag sett är medlemmar där tycker ju att det är en bra sida!" och så vart jag medlem! =)

Ni som vill kan även bli kompis med mig där, och mitt användarnamn är: Brunettii


/Frida

Av Frida - 4 augusti 2010 17:57

Hejhej!

Har egentligen inte så mycket att berätta, eftersom att det inte hänt så mycket idag.Har typ bara sett på Tv och slöat, det har vart skönt! :)

Ringde nyss på dörren, så ska se vem som kom! Mamma öppnade nog :)

Aja,bloggar väl mer senare då!

Pussen!

/Frida

Av Frida - 4 augusti 2010 10:35

Hejhej!

Sitter och lyssnar på musik, låten som spelas mest är Every Rose Has Its Thorn. Det är Miley Cyrus som sjunger den, och den är väldigt bra! Har ni hört denn? Jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska lära mig den utantill! Får se om jag lyckas :P


Har i alla fall fortfarande inte fått tag på personen, men skickade ett meddelande till honom och bad honom att höra av sig när han såg smset :)

Aja,det var allt för mig just nu!

/Frida

Av Frida - 4 augusti 2010 09:34

Hejhej!

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men tänkte göra det innan jag gick och la mig men datorn låste ihop sig så jag orkade inte starta om den så det enda jag gjorde var att stänga av den!

Men jag ringde den där personen igår, tänkte fråga om vi kunde va men personen svarade tyvärr inte :(

Så ringer senare sen igen! :)


Annars vet jag inte vad jag ska hitta på idag! Fårse då helt enkelt ;)

Bloggar väl mer senare, då jag kan säga något nytt till er!

/Frida


Justja! Att sjunga blir man inte så mycket modigare av! Bara lite, jag sjöng i kanske 2-3 timmar och blev bara lite modigare tyvärr! :(

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards