brunettii

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Frida - 3 augusti 2010 20:31

Tänkte bara passa på att säga att jag nyss såg den nya(?) videon till Joshua Radins låt I'd Rather Be With You.Tycker den är så pass bra så jag tänkte att jag skulle ladda upp den här!   

Här kommer den då:


Hoppas att ni diggar låten och videon ni med!

/Frida

Av Frida - 3 augusti 2010 17:54

Hejjhopp!

Tror jag tänker ringa(rubriken)!

Aja, förövrigt så sitter jag framför datan i den tysta lägentheten...Eller ok, jag lyssnar på musik så det är inte helt tyst!

Förut så åkte vi till farmor och farfar för att käka och säga hej då till min farbror,trevligt!   

Nu kom min brorsa hem, men han ska tydligen ut igen så det är skönt!

Tänker försöka bli modigare genom att sitta och sjunga med i låtarna som jag lyssnar på, hoppas det funkar!  

För det behövs!

Bloggar väl mer senare då! Ska försöka bli modigare nu!

Pussen!

/Frida

Av Frida - 3 augusti 2010 12:44

Hejhopp!

Sorry för att jag inte bloggat idag, men om jag ska va ärlig struntade jag i datan helt i morse för jag skulle med Emmi till stan.Så jag gjorde mig iordning sedan gick jag till henne och sedan knallade vi upp till stan, det var kul! Så det vart en helt datafri morgon för mig idag!  

Hoppas bara att ni inte saknat mig allt för mycket!

I alla fall så kom jag hem typ nyss  

Nu ska jag sitta lite vid datan och sedan så ska jag läsa nya numret av FRIDA-tidningen som jag fick hem på posten idag!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards