brunettii

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Frida - 2 augusti 2010 21:21

Hejjsan!

Har vart hemma en liten stund, men har inte hunnit blogga än! Idag har det vart dålig uppdatering, men ni vet ju varför   

Eftermiddagen/kvällen har vart rolig, först åkte vi till farmor och farfar och käkade middag och fikade sedan drog allihopa och spelade minigolf i varamon   

Det är därför vi är hemma ganska sent! Just det ville bara säga att min farbror hade gjort jordgubbstårta precis som jag hade hoppats på! Snacka om att jag vart överlycklig!  

Tyvärr hade han ej fått tag på färska jordgubbar, men det går finfint med frysta ändå!

Det var allt för mig för stunden! Bloggar mer senare!

Puss!

/Frida

Av Frida - 2 augusti 2010 14:24

Hejhej!

Åker om en stund,ska ju till farmor och farfar för att fira min farbror som fyllde 34 år nån gång i Juli! Vanligtvis bor han i Göteborg, det är därför vi firar honom så sent!  

Hoppas att han har gjort jordgubbstårta, för det är så gott! (för det finns jordgubbar kvar i butikerna fortfarande va?   )

Aja, bloggar väl mer senare då! Kommer nog bilder då med, i alla fall på dagens outfit tror jag   

Ha det bäst!

/Frida

Av Frida - 2 augusti 2010 10:33

Hejhopp!

Bloggar inte förns nu, även fast jag gick upp innan tio.Men jag har ätit frukost,vart ute med hunden och startat datorn men Emmi och Benji är här så jag har liksom inte hunnit blogga!   


Aja, idag blir det att åka ner till farmor och farfar för att fira min farbror  som fyllde år i Juli tror jag   


Bloggar väl mer senare!

Pussen

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards