brunettii

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Frida - 31 juli 2010 22:37

Hellue!

Kom typ nyss hem! Har vart hos min mammas kusin med mamma och brorsan   

Har egentligen inget mer att säga, ska nog sätta på en film snart   


Aja, bloggar väl mer senare då!

Kramkram!

/Frida


Justja! Ville bara tipsa om en blogg som jag läser adressen till den bloggen är maaadeleiiineee.blogg.se!   

Av Frida - 31 juli 2010 19:42

U2-Beautyful Day

Hejjhopp!

Har inget att göra! Lyssnar på musik just nu, funderar på att rensa andra halvan av garderoben! Ska jag göra det? Nae, jobbigt ju och det är ju lördag :P
Tror jag sätter på TVn och ser ifall det finns nått att se! Annars läser jag nog :)


Haha, vilket tråkigt inlägg det vart känner jag! Aja det får ni stå ut med! :)

See Ya!

/Frida

Av Frida - 31 juli 2010 18:51

Hejjsan!

Är ensam hemma nu då! Fast bara till strax efter 8 då pappa kommer hem :)

Anton är hos Jenny (moster) och mamma hos Therese (mammas kusin) och pappa jobbar då'rå :)


Fast nu kom Anton hem, men han ska ut och åka skateboard :)

Hm, det var väl allt för mig just nu!

/Frida

Av Frida - 31 juli 2010 17:36

Är hemma nu då! Som ni kanske har märkt på rubriken :)

Eller okej, har vart hemma i 50 min men ändå!


Ska äta snart/om en stund! Det blir färskpotatis,grädde,gräslök och skinka :) Mumsmums!


Aja, bloggat väl mer sen när jag har nått att blogga om! =)

/Frida

Av Frida - 31 juli 2010 17:30

Här kommer svar till 2 kommentarer:

1:a kommentaren:

Kommentar till Åker snart!
Sv: haha, ojj då jag trodde du var medlem där :p Men ja det är det :)

av Carro Idag kl 16:05
Mitt svar:
Haha, det är lungt! Då blir jag medlem där då! :)
 
2:a kommentaren:
Kommentar till Bilder från förra sommar'n!
Härliga bilder ! :)
Ha en fin dag!
av Elsa Idag kl 17:16
Mitt svar:
Tack!
Ja det ska jag, du får med ha en fin dag! :)
 
 
/Frida
 
Av Frida - 31 juli 2010 14:31

Hejjhopp!

Nu åker jag och Anton snart, vi delar ju ut reklam och detta är våran 2:a helg!=)

Bloggar mer sen när vi kommer hem!

Pussochkram:)

/Frida

Av Frida - 31 juli 2010 13:32

Hejhej!

Tänkte ladda upp lite bilder från förra sommaren! Eftersom att ni antagligen inte sett dom bilderna! :)


Jag var på Kolmården med klassen innan vi slutade!


Jag slutade 6:an, här sjunger jag och en kompis!'

Eller vi ska precis börja tror jag.


Jag och mamma var med i en hårvisning för Beautybox på Vätternfestivalen!


Jag,mamma,pappa,Anton och Emmi var i Gränna!


Jag och Anton var med farmor och farfar och campade i Töreboda!

Bilden bjuder jag på!


 Jag,mamma,pappa,Anton,farmor och farfar var på medeltidsmarknaden i Vadstena!

Här är en häst från den marknaden, dock var den ej till salu :P


Jag bodde hos min moster i ca 2 veckor innan min kusinvitamin föddes, här är Emmis katt! :)


Sen gjorde jag ju massor andra saker också! Som tillexempel var jag och klassen på klassresa i Skara sommarland! Jag började sjuan! Med mera :)


Pussochkram!

/Frida

Av Frida - 31 juli 2010 13:18

Kommentar till Pics From Today!
Tjenixen! Jättefin blogg ! :) Följa varandra på bloglovin ? :)

av Carro Idag kl 12:47
Mitt svar:
Tack detsamma! Är det gratis att bli medlem på bloglovin? Är nämligen inte medlem där :P
 
 
/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards