brunettii

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Frida - 25 juli 2010 20:55

Hejj!

Är hos Karro nu, filmen var jättebra! :)

Den var faktiskt ganska rolig ibland, eller okej jätterolig ibland :)


/F

Av Frida - 25 juli 2010 15:00

Nu åker vi typ!

See ya!

/F

Bjussar på en bild sålänge! =)


Saknar värmen som var här i Svergie för några dagar sedan typ! :)

Av Frida - 25 juli 2010 14:21

Hejjhopp! :)

Idag är det skitväder, minst sagt! Hatar't! Men jag ska ju iaf sitta i en biosalong, men ändå för när det är dåligt väder är det fler som ser på bio än om det är bra väder! Aja, åker vid 3 sen iaf för då ska jag förbi Östenssons för att handla godis och dricka till bion och sen vid 20 över 3 ska vi va hos Karro och sedan bär det av in till Lkpg och innan bion ska vi in på ToysAreUs för att handla en present till Benji som fyller 1 år nästa månad! Och sedan bär det av in till bion :)

Bloggar kanske en sista gång innan vi åker, annars kanske jag kan låna Karros dator ikväll vi får se! Annars hörs vi imorgon! :)


Kanske dyker upp några tidsinställda inlägg lite senare! =)

Puss o kram!

/F

Av Frida - 25 juli 2010 11:35

Hejj!

Gick ut med Tintin för en liten stund sedan! Och det regnade och blåste och det var så kallt så jag hackade tänder! Det är ju rena rama höstvädret ute ju! :@


Aja, puss på er alla! :)
/F

Av Frida - 25 juli 2010 09:27

Godmorgon! (:

Vaknade nyss av att det regnade, och då menar jag inte lite! Men jag va pigg så jag försökte inte somna om ens! :)
Aja, har inget mer att säga så bloggar väl mer senare då antar jag! :P
Pusshejj

/F

Av Frida - 25 juli 2010 00:13

Fick en jättefin kommentar av en tjej som heter Jennifer Nylen, men känner henne ej men här kommer kommentaren!:

Kommentar till Ny kategori!
åå siken fin blogg du har jag skulle me vilja ha én sån blog som du har men gå gärna i på min blogg.

av Jennifer Igår kl 23:33
Mitt svar:
Tack Jennifer! Om du vill ha en lika fin blogg som jag som du uttrycker det så kommer du lära dig att fixa din blogg med tiden, om du är ny på att blogga så får man ju tänka på att alla har fått kämpa med att komma på hur man ska kunna fixa den! :)
Från början fattade jag inte ett dugg men nu vet jag i princip allt med en blogg! :)
Puss
/F
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards