brunettii

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Frida - 24 juli 2010 23:45

Idag har det verkligen vart besöksrekord, 71 besökare! Wiiehoow! :)
/F

Av Frida - 24 juli 2010 23:16

Tänker skapa en ny kategori som ska heta besöksrekord! Den skapar jag just....Nu! Jag vill ha den kategorin bara för att ni ska veta när jag har haft ett besöksrekord! :)

Skriver mer sen!

Puss

/F

Av Frida - 24 juli 2010 23:14

Hm, vad många som har kommenterat idag! I alla fall, här är ännu en kommentar jag måste svara på! :)


Kommentar till Sommarkrysset+Godis
sean banan var ju bäst ^^ gillar du hans låt?

av SaraMira Idag kl 21:15
Mitt svar:
Ja jag tycker faktiskt att hans låt är bra, fast bara lite men ändå! :P
 
Puss
/F
Av Frida - 24 juli 2010 20:02

Ligger och slöglor på sommarkrysset samtidigt som jag käkar godis och ligger i sängen med datorn :)
Just nu är det Style som sjunger på TV :)

Hoppas alla andra har en lika perfekt lördag som jag! :)

Pusshejj!

/F

Av Frida - 24 juli 2010 19:00

Hejj!

Denna dag har gått relativt fort, har vart ute i regnet med brorsan och då har vi delat ut reklam... Vi delar på pengarna vi får så hjälps vi åt ;)

Aja, det tog ca 3h och 40 min att dela ut i vårat distrikt fast det är för att det var första gången så nästa gång går det fortare + att det är folrace på en bit av vårt distrikt så man vart lite stressad vid den delen ;)

Och så regnade det ju, var dyngsura när vi kom hem!


I alla fall, ska snart äta...Det blir varm smörgåstårta och efter det har jag laddat upp ett litet förråd med godsaker ;)
Har laddat upp med chokladpudding + godis.Gottigt kommer det bli! :)

Puss

/F

Av Frida - 24 juli 2010 18:57

Nu  fick jag 2 kommentarer av Karolin men jag svarar bara på en! För att i första stod det att min frisyr var bra så det tackar jag för i alla fall! :)
Här är den andra kommentaren:

Kommentar till Svar på kommentar!
jag vet inte om min frisyr blev så lyckad:( för frisören missförstod;) menaja:D vi ska va imorrn ;D ser framemot o se din också :D även om jag såg den nu men ändå ;)

av KarolinRautio Idag kl 18:56
Mitt svar:
Tack Karro:)
Men jag tror ändå att din frisyr vart jättebra! Ser också fram emot imorgon, dels för vi ska se på bio och så ska jag sova hos dig och dels för få se din frisyr! :)
 
Puss
/F
Av Frida - 24 juli 2010 18:49

Nu kommer det ett svar på en kommentar igen då! :)

Denna gång ser kommentaren ut såhär:

Kommentar till Svar!
Hej!! Skulle vara jätte snällt om du vill rösta på min skodesign här : http://nelly.com/designyourshoe/?obj=NFMdkSiYvxfhpdeZK9gQxfpgCLiLniRylbPLtxhfiCAMdelnaF
4N#shoeGallery !! Kommentera gärna på min blogg om du gör det (I det här inlägget http://lovevampires.blogg.se/?tmp=22220713), för då får du en länkning efter tävlingens slut som tack!



Om du tycker det är spam eller liknande kan du bara radera kommentaren :)

av Erika Idag kl 12:23
Mitt svar!:
Har redan röstat på båda dina skor, älskar din blogg + att jag älskar dina skodesigner ;)
 
Tack för din kommentar! :)
/F
Av Frida - 24 juli 2010 11:00

Här kommer ett svar på en kommentar! :)

Här är kommentaren till och börja med! :)


Kommentar till Tv med mamsen :)
fin blogg :D

av Madeleine Idag kl 00:26
Mitt svar:
Tack Madeleine, ska kolla på din blogg! :)
 
Jag blir alltid lika glad av att få kommentarer, och ni får gjärna ge mig bra kritik eller dålig...Men om ni ger mig dålig kritik och skriver tex. 'Din blogg är dålig' så vill jag veta varför så jag vet vad jag ska ändra på! ;)
/F

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards