brunettii

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Frida - 22 juli 2010 22:59

Hejj!

Planerade lite nyss med Karro!!

Och vi planerade:

Se på bio i Linköping, ska se filmen Letters To Juliet..Ska se på söndag!

Sedan så ska hennes pappa hämta oss och vi åker in till henne i borensberg och där sover jag från söndag till måndag och så ska vi kanske sova hos mig 1 natt också, får se hur det blir!

Aja, nu vet ni lite av mina "helgsplaner" och imorgon händer nog inget tror jag :)
Skickar med en bild nedan också!
/F

  

Av Frida - 22 juli 2010 22:40

Är hemma nu! Ska aldrig mer åka på bilbingo! Det var bara Emmi som vart 8000 kr rikare! :@

Asså sammanlagt har hon vunnit 17 tusen 4 hundra kronor om man slår ihop allt som hon har vunnit! Och jag har bara vunnit 700 och mamma inget! Så nu ger jag upp!


Aja, kvällen har annars vart trevlig!

Puss

/F

Av Frida - 22 juli 2010 16:21

Hejj!

Gjorde nyss sallad till maten och mamma håller på med maten :)

Sen efter att vi ätit så blir det bilbingo i Fornåsa med mamma,Jenny,mormor och Emmi :)


/F

Av Frida - 22 juli 2010 13:46

Jag är med i en tävling om att vinna ett presentkort på smyckesbutiken saray.se.

Det är ett samarbete mellan Foki och saray.se. Här är länken till inlägget på Fokis sida, klicka här för att komma till inlägget!

/F

Oj!

Av Frida - 22 juli 2010 13:23

Hejj!

Har suttit och läst i lite mindre än 2 timmar! Oj säger jag bara! Lånade 3 böcker i fredags men började såklart läsa i den som verkade bäst och det är 283 sidor i boken och idag läste jag ut den! Alltså har jag läst ut en bok på 6 dagar! :O

Aja, den var i alla fall jättebra! Rekommenderar den starkt, boken heter Som Jag Vill Vara och det är Katarina Von Bredow som har skrivit det! :)


Idag har det ju vart perfekt läsarväder också, eller det är perfekt läsarväder :)

Pusshej

/F

Av Frida - 22 juli 2010 10:05

Idag skulle egentligen Therese (mammas kusin), jag och Thereses dotter åkt till Varamon och badat, men eftersom att det är regnigt och lite kyligt ute så tackar jag nej till det :)
Jag  tror att Therese också gör det! ;)
/F

Av Frida - 22 juli 2010 09:27

Hejj och godmorgon! :)

Vaknade typ nyss av att mamma kom in och sa att jag fick skriva på ett paket åt henne! Så då fick jag så vackert göra det! ;)

Aja, det gör inget!

Men inatt vid 5 så vaknade jag och va pigg och igår samma sak fast 3 på natten och då sa jag det till mamma igår då om att jag vaknade 3 och va pigg och då sa hon att det kan hända eller nått men när jag sa idag om att jag vaknade 5 och va pigg så sa hon att jag kanske är utsövd då kontisgt tycker jag! :)

Haha, intressant va? Nope det är det ej för er! :)

I alla fall så ska jag nu läsa lite bloggar och sedan läsa i min bok, igår läste jag jättelänge så gick jag lade mig strax innan 1 :)

/F

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards