brunettii

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Frida - 10 juli 2010 22:31

Hejjhopp!

Har vart hemma ett tag nu! Har haft en underbart rolig och trevlig kväll faktiskt :)

God mat också, och god efterrätt! Det vart typ färskpotatis (ungsbakad),sallad,coloslaw(stavning),pastasallad,
grillat kött och tzatziki(stavning)!

Det var gott, pastasalladen hade mamma gjort nu på förmiddagen förresten!

Efterrätten då, den bestod av kaffe (för barnen vart det dricka) och en jordgubbstårta! Anna gör jättegod mat btw!

Har inte så mycket mer att berätta!

Nu blir det i alla fall lördagsmys med katten min :)

Blir väll att se nån film tror jag!


Pussen(L)

/F

Av Frida - 10 juli 2010 13:53

Magda(Benjis farmor) och Benji har vart här nyss! Mormor också!

Åker snart så bloggar mer när jag kommer hem!

Pussen(L)

/F

Av Frida - 10 juli 2010 12:23

Vad tycker ni om Kissies nya låt? Hiss eller diss?

Av mig får hon en diss i alla fall! Hon får en diss bara för jag hade ont i öronen efter jag hört låten + att den inte är bra helt enkelt!


Men vad tycker ni?

Här kommer låten:

Ciao!

/F


Av Frida - 10 juli 2010 10:29

Hejjsan!

Det blir nog inte så dålig uppdatering trots allt! För vi blir hämtade av Anna(mammas kompis) vid 4 eller kanske tidigare!

Aja, har inte något mer att berätta egentligen!

Så varför fortsätter jag att skriva?

Ja det kan man ju undra haha :P


Bloggar mer senare istället!

/F

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards