brunettii

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Frida - 9 juli 2010 22:21

Har allmänt tråkigt! Sitter här hemma och har verkligen inget att göra! Hatar't!


Men ville bara säga att imorgon blir det nog väldigt dålig update! Ska nämligen till mammas kompis igen, fast hennes dotter,som även är min kompis, kommer ej va hemma tyvärr! Men jag har ändå inget bättre för mig imorgon! SÅ kan ju lika gjärna hänga med ;)


Aja, bloggar mer senare!

Pussen(L)

/F

:)

Av Frida - 9 juli 2010 20:28

Hejsanhoppsan!

Har kommit hem från farmor och farfar för ett tag sedan! Såg på DisneyChannel lite, var riktigt längesedan jag såg på den TV-kanalen! Faktiskt flera månader sedan!


Aja, har inget mer att berätta...Det fick bli ett kort inlägg! Bloggar mer sen i alla fall!

/F

Av Frida - 9 juli 2010 17:41

Hejjhopp!

Sitter på farmors och farfars altan med datorn i knäet! Det är skönt!

Har suttit ute hela dagen lång! Skönt det med!

Har ätit mat här hos farmor och farfar, hade hoppats på lasagne men det blev tacos! Det är gott det med! :)


Har inte mer att berätta, så bloggar mer senare!

Pussen(L)

/F

Av Frida - 9 juli 2010 12:07

Hejj hopp!!

Nu sticker jag ut med mamma, Emmi, Mormor och Benji!

Och så vill jag passa på att säga grattis till Benji på hans 11 månaders dag! Grattis Benji! :)


Bloggar mer sen!

Pussen(L)

/F  

Av Frida - 9 juli 2010 09:13

Hej!

Idag vaknade jag 7:01 av att Emmi och Benji väckte mig, sov ju hos dom inett med :)


Men nu ska jag äta frukost, bloggar mer sen!

Pussen(L)

/F

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards