brunettii

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Frida - 7 juli 2010 22:05

Är hos Emmi nu efter att ha sett Eclipse med henne, den var underbart bra!

Längtar tills den kommer ut på DVD och tills Breaking Dawn kommer ut på bio!


Just nu spelar jag och Emmi mariokart på Wii, ska sova här inatt också! Kulkul! :)

Aja,bloggar kanske mer senare!

Ananrs gör jag det imorgon!

Pussen'(L)

/F

Av Frida - 7 juli 2010 16:58

Nu åker jag snart till bion för där ska jag se på Eclipse!

Fast först går jag till Emmi!


Bloggar mer senare!

Puss(L)

/F

Av Frida - 7 juli 2010 15:25

   Äntligen har Tove Styrke från Idol 2009 gjort en debutplatta! Jag tror ej att skivan inte släppts än, men här är en av hennes låtar som finns med på plattan!


Den är riktigt bra engligt mig!

Vad tycker ni, ris eller ros?


Dock spelas den 2 gånger i denna video och ni märker när den börjar om ju! :)


Skickar med några bilder på Tove!




Bloggar i alla fall mer senare!

Pussen(L)

/F

Av Frida - 7 juli 2010 13:41

Nu är jag klar med bloggen! Hoppas att jag är nöjd med den såhär nu ett tag! För jag orkar ej göra om allt om några dagar igen, haha   


Vart rätt nöjd faktiskt   


Aja, bloggar mer senare!

Pusshej(L)

/F


Av Frida - 7 juli 2010 12:52

Hej!

Detta är mitt första inlägg här!

Jag har precis bytt från blogg.se till hit! Det känns skönt eftersom att jag inte fattade så mycket på blogg.se!


Min blogg är inte klar ännu! Men den är på god väg att bli klar!

/F

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards